Oferty
✨ Pracownik/czka w biurze obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

✨ Pracownik/czka w biurze obsługi klienta

4 880 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

komunikatywność

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Obsługuj klientów znanej sieci komórkowej i rozwijaj z nami swoje kompetencje przyszłości w obszarze Customer Experience (CX)!


Czekają na Ciebie:

  • Wynagrodzenie - 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premie (średnio do 500 zł brutto za obsługę klienta lub bez górnego limitu w sprzedaży), z możliwością przejścia na umowę o pracę.
  • Program Poleceń Pracowniczych - zgarnij do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia
  • Szkolenie wdrażające – pełne wiedzy i praktyki (za które oczywiście Ci zapłacimy!) a po nim ciągłe wsparcie w codziennej pracy.
  • Rozwój - w pierwszych 3 miesiącach nauczysz się prowadzić rozmowy, które rozwiązują problemy i budują pozytywne relacje z klientami (obsługa klienta), Rozwiniesz umiejętności badania potrzeb klienta, sprzedaży oraz prowadzenia rozmów (sprzedaż).
  • Jasna ścieżka rozwoju – z nami masz realne możliwości awansu! Ponad 50% naszych liderów awansowało wewnątrz firmy, bo wierzymy w rozwój naszych pracowników.
  • Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!


Jak wygląda dzień pracy?

Na początku zmiany zapoznajemy się z aktualnymi informacjami i procedurami, a potem:

  • Obsługa klienta: Pomagamy klientom w kwestiach związanych z telefonią, internetem i telewizją, odpowiadamy na pytania dotyczące faktur i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Sprzedaż: Kontaktujemy się z obecnymi klientami, aby zaktualizować warunki promocyjne, odbieramy połączenia od zainteresowanych użytkowników i oferujemy rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
  • Współpraca zespołowa: W razie potrzeby możemy liczyć na wsparcie kolegów i specjalistów z innych działów.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra obsługa komputera – wykonujemy wszystkie zadania elektronicznie, więc sprawne poruszanie się po systemach to podstawa.
  • Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość (sprzedaż).
  • Umiejętność słuchania i jasnego komunikowania się – szanujemy drugą osobę i dbamy o to, by rozmowy były zrozumiałe i pełne empatii.


Pamiętaj – często zaniżamy ocenę swoich umiejętności, więc nie bój się aplikować, nawet jeśli nie jesteś pewny, czy spełniasz wszystkie wymagania. Daj sobie szansę! 


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.



tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
4 880 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Customer Support Specialist with English

Nowa
6 800 - 8 600 PLN
FORMSTACK
Kraków
Sendgrid
English
Sumologic
Nowa

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

Nowa
4 000 - 6 000 PLN
dhosting.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
multitasking
odpowiedzialność
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
4 900 - 5 300 PLN
Dietly.pl
Gdańsk
b2c
B2B
obsługa klienta
Nowa

Specjalista lub Specjalistka ds. IT

Nowa
Diagnostyka S.A.
Kraków
prawo jazdy kat. B
SQL
Windows
Nowa

Platform Specialist

Nowa
GroupM Offshore Hub Poland
Warszawa
English
Nowa