☀️ Pracuj w słonecznym Porto! Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim
Obsługa klienta

☀️ Pracuj w słonecznym Porto! Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

duński

niderlandzki

relokacja

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Wyobraź sobie gorące promienie słońca otulające Cię podczas spaceru nad portugalskim wybrzeżem. Jeśli znasz język niderlandzki, jest to możliwe! Dołącz do Transcom, a zapewnimy Ci przelot i zakwaterowanie. 


Lokalizacja: Porto, Portugalia


U nas otrzymasz:

👉 Wsparcie w relokacji i zakwaterowaniu przez pierwszy miesiąc, zwrócimy Ci koszty przelotu.

👉 Wynagrodzenie w wysokości 1827 € brutto (umowa o pracę na pełen etat).

👉 Szkolenie wdrażające (2 tygodnie, w pełnym wymiarze czasu) i wsparcie w codziennej pracy.

👉 Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu na stanowiska tj. Trener, Team Leader.

👉 Nieformalną atmosferę w niesamowitym niderlandzkojęzycznym zespole.

👉 Przyjazne miejsce pracy w naszym biurze (Rua de Latino Coelho 142, 4000-039 Porto).


Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim!

Zastanawiasz się, na czym polega praca? Nie zajmujemy się sprzedażą. Telefonicznie wspieramy klientów T-Mobile Home w sprawach związanych z telewizją, internetem lub telefonem stacjonarnym. Nasze rozmowy są naturalne, nie pracujemy na podstawie twardego scenariusza, dzięki czemu są zwykłą rozmową, w której trakcie rozwiążesz wiele zagadek. Od prostych pytań o fakturę po te bardziej skomplikowane związane z problemami technicznymi z łączem internetowym. Najważniejsze jednak, że nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy. Wystarczy, że masz “smykałkę” i odnajdujesz się w nowych technologiach, zawsze możesz także skorzystać z bazy danych, odpowiednich narzędzi lub pomocy kolegów i koleżanek.


Przykładowe pytania od klientów, które mogą się pojawić:

  • Moja faktura jest wyższa niż zwykle. Czy możesz mi powiedzieć dlaczego?
  • Otrzymałem pakiet Home, ale mam problem z instalacją modemu. Czy możesz mi pomóc?
  • Moje połączenie internetowe jest słabe i czasami zanika. Co mogę zrobić?
  • Nie działają moje usługi, nie świecą się także kontrolki na modemie. Czy macie jakąś usterkę?


💡 Masz obawy, ponieważ nie masz doświadczenia w obsłudze klienta? Niepotrzebnie, podczas naszego dwutygodniowego szkolenia wszystkiego się nauczysz i zdobędziesz nowe umiejętności!


Wyróżniają Cię:

👉 Gotowość do relokacji do Porto (Portugalia).

👉 Płynna znajomość języka niderlandzkiego (min. C1).

👉 Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację (min. B1).

👉 Gotowość do pracy stacjonarnej przez minimum 3 miesiące, później istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym.

👉 Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
reklama
ATL
account manager
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa