Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim i francuskim

Obsługa klienta

praca zdalna, Wrocław +9 Lokalizacji

Transcom Worldwide Poland

7 730 - 8 900 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie! 🌍 Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) ✨ razem z 1200+ konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

📝 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

🏡 Możliwość pracy z domu lub w trybie hybrydowym 🔄 (w biurze w Gdańsku 🏢).

📚 Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

📈 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

🚀 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

🤝 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

🎁 Bogaty pakiet benefitów: konsultacje z psychologiem 🧘, karta sportowa (Medicover Sport) 💪, opieka medyczna (Medicover) 🩺, dofinansowanie wypoczynku 🏖️, kafeteria Worksmile ☕, zniżki na produkty naszych partnerów 🛍️ i wiele więcej!


Jak wygląda dzień pracy? 

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach 📋. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną 📞. Udzielamy porad technicznych 🛠️, umawiamy wizyty serwisowe. Proponujemy dokupienie korzystnego ubezpieczenia sprzętu AGD na wypadek usterki w przyszłości. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. 🧑‍🤝‍🧑


Wyróżniają Cię:

💻 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

🇩🇪🇫🇷 Biegła znajomość języka niemieckiego oraz j. francuskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

🌟 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! ✨


Wymagania pracy zdalnej:

🌐 Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

 W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. 💙 Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. 🚀

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

Mile widziane

Microsoft Office
obsługa klienta
Oferta dodana: 24.07.2025

Poznaj pracodawcę

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura