Asystent/ka Biura Zarządu
Nowa
Praca biurowa

Asystent/ka Biura Zarządu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

administracja

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Transition Technologies MS S.A. ("TTMS") to spółka IT o globalnym zasięgu. Jest częścią Grupy Transition Technologies, jednej z największych firm branży IT w Polsce. Aktualnie TTMS zatrudnia blisko 800 specjalistów w 8 biurach w kraju.

 

TTMS stawia na rozwój i podnoszenie kompetencji swoich pracowników. Obsługujemy duże firmy i światowe korporacje, wdrażając i utrzymując dedykowane systemy informatyczne, a także automatyzując ich procesy biznesowe. TTMS jest także partnerem m.in. AEM, Salesforce i Microsoft.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć? Realizujemy nietypowe, kompleksowe i nieszablonowe projekty dla wielu branż. Oferujemy elastyczne modele współpracy i całościową obsługę projektów dzięki zespołom specjalistów z wielu dziedzin. TTMS to także nowoczesna firma, której zależy na przyszłości naszej planety. Zmieniamy świat poprzez przyjazne środowisku rozwiązania informatyczne.

 

Nasza firma, wykorzystując zaawansowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, oferuje wsparcie w przekształcaniu tradycyjnych procesów w inteligentne, zautomatyzowane operacje. Z pomocą rozwiązań AI wspomagamy m.in. procesy biznesowe (połączenie Webcon + AI), budowanie aplikacji low-code (Power Apps) oraz raportowanie (Power Bi, Snowflake Data Cloud).

 

Aplikuj jeszcze dziś i pracuj dla Klientów rozpoznawalnych na całym świecie. Rozwijaj z nami swoje umiejętności, angażuj się w ciekawe projekty i dołóż swoją cegiełkę do sukcesu naszych Klientów.

 

 

Asystent/ka Biura Zarządu 

Warszawa - praca stacjonarna, Varso Tower


Oferujemy:


·      Możliwość realizowania ciekawych i wymagających projektów

·      Elastyczne godziny pracy

·      Świetną, niekorporacyjną atmosferę

·      Stabilne warunki zatrudnienia UoP

·      Możliwości rozwoju i awansu

·      Bogaty pakiet benefitów


Twoje zadania:


·      Wsparcie codziennego funkcjonowania Biura Zarządu – bieżąca obsługa administracyjna, codzienna współpraca z osobami na szczeblu zarządczym spółki oraz spółek powiązanych

·      Obsługa spraw urzędowych oraz innych, istotnych z punktu widzenia Zarządu, m.in. wizyty w urzędach/sądach/u Notariusza Wsparcie w organizacji spotkań Rady Nadzorczej, Komitetu Audytu oraz Walnych Zgromadzeń

·      Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i prezentacji na potrzeby Zarządu (redagowanie, edytowanie oraz współtworzenie)

·      Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów – przygotowanie dokumentów do podpisu, ich dystrybucja i archiwizacja

·      Wsparcie w tworzeniu dokumentacji spółki, w tym uchwał, protokołów i notatek ze spotkań

·      Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz ze spółkami powiązanymi w celu efektywnej realizacji zleconych zadań

·      Aktywne wsparcie w usprawnianiu procesów w Biurze Zarządu


 

Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:


·      Minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej (np. asystent/ka biura, administracji, zarządu) – warunek konieczny

·      Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość

·      Wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania oraz umiejętność zachowania poufności i dyskrecji

·      Umiejętność analitycznego myślenia, dostrzeganie zależności i wyciąganie wniosków na podstawie informacji z różnych źródeł

·      Dokładność oraz skrupulatność w realizacji zadań, dbałość o szczegóły

·      Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

·      Biegłość w obsłudze narzędzi z pakietu Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint)

·      Proaktywne podejście i inicjatywa w działaniu

·      Otwartość na pracę w środowisku z dynamicznie zmieniającymi się priorytetami

·      Umiejętność budowania relacji i współpracy w zespole

·      Mile widziane doświadczenie we współpracy z kadrą managerską/zarządczą oraz znajomość podstaw z zakresu Kodeksu Spółek Handlowych


Etapy rekrutacji:


·      Analiza CV: sprawdzamy Twoje doświadczenie i dopasowanie do roli

·      Pierwsza rozmowa z rekruterem: poznajemy Twoje oczekiwania, motywację i opowiadamy o roli

·      Zadanie rekrutacyjne – kandydaci, którzy przejdą pierwszą weryfikację, otrzymają zadanie do wykonania

·      Rozmowa z pracownikiem Biura Zarządu (45m): rozmowa o Twoim doświadczeniu i podejściu do pracy oraz o potencjalnych zadaniach w tej roli


Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Rekomendowane oferty

Asystent/Asystentka działu handlowego

Nowa
4 700 - 6 500 PLN/mies.
ACEINVEST SP Z O O
Olkusz
Microsoft Office
Wykształcenie średnie
Analiza Danych
Nowa

Młodszy specjalista ds. realizacji kontraktów z językiem niemieckim

Nowa
5 000 - 7 000 PLN/mies.
Bilfinger
Krapkowice
Microsoft Office Excel
język niemiecki
Nowa

Office Assistant

Nowa
5 000 - 7 000 PLN/mies.
OSOM STUDIO
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
organization
administration
Google Workspace
Nowa

Junior Office Assistant

Nowa
Ancymony (*ancy)
Kraków
dobra organizacja pracy
odpowiedzialność
multitasking
Nowa

Asystent/ka członka Zarządu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
Nowa