Specjalista/-ka ds. wsparcia IT
Obsługa klienta

Specjalista/-ka ds. wsparcia IT

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Administrowanie siecią

Microsoft Office Excel

Obsługa sprzętu IT

sieć WAN

Sieć lokalna (LAN)

Windows 10

Windows Server

wsparcie techniczne

Mile widziane

HTML/CSS/JS

CMS WordPress

Adobe Photoshop

Opis stanowiska

Zajmujemy się transportem i spedycją międzynarodową od 1995 r. Specjalizujemy się w transporcie ładunków niebezpiecznych w oparciu o wyszkoloną kadrę w tym kierunku i specjalistyczny sprzęt. Powierzoną pracę wykonujemy z pełną starannością i profesjonalizmem. Jesteśmy członkiem Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska). Laureat wielu nagród i wyróżnień związanych z jakością prowadzonej działalności.


Szukamy nowego Członka Zespołu, który zasili szeregi firmy Transkap!


Twoje główne zadania na tym stanowisku:

• Rozwiązywanie problemów związanych z systemem Windows i aplikacjami MS Office,

• Diagnoza powstałych problemów oraz ich rozwiązywanie,

• Zarządzanie siecią LAN/WAN,

• Wdrażanie i zarządzanie urządzeniami mobilnymi w firmie (tablety, telefony, drukarki, itd.),

• Wsparcie techniczne dla użytkowników,

• Zarządzanie systemem: backup i VPN,

• Zarządzanie branżowym systemem TSL,

• Zarządzanie serwerem: konfiguracja nowych urządzeń oraz dostępów.


Będzie miło, jeśli...

• Interesujesz się branżą oraz powyższymi zagadnieniami,

• Znasz środowiska Office 365, MS Teams, MS Exchange oraz ww. zagadnienia, od strony konfiguracyjnej, serwisowej i użytkowej,

• Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu informatycznym/technicznym (oferta również dla studentów zaocznych),

• Posiadasz podstawową znajomość zagadnień sieci komputerowej, urządzeń peryferyjnych.


Dodatkowymi atutami będą:

• Znajomość podstaw HTML/CSS/JS,

• Znajomość systemu CMS WordPress,

• Zarządzanie domeną/hostingiem,

• Obsługa Excela w stopniu umożliwiającym pisanie własnych funkcji lub rozumienie niestandardowych funkcji,

• Znajomość Photoshop.


Oferujemy:

• Pracę stacjonarną na samodzielnym stanowisku,

• Zdobycie doświadczenia w organizacji zatrudniającej ok. 100 osób,

• Pracę w oparciu o umowę o pracę/B2B,

• Pracę pełnoetatową od poniedziałku do piątku w g. 8:00-16:00,

• Ok. miesięczne wdrożenie.



Rekomendowane oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
Nexus Group Sp. z o.o.
Gdańsk
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa

Customer service specialist in the automotive industry with Finnish

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Finnish
Nowa