BRAND MANAGER ESSENSEY
Miejsce pracy: Łódź (okolice)
- Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju dla zarządzanej marki/kategorii.
- Stworzenie rocznych planów marketingowych oraz budżetu.
- Analiza danych sprzedażowych, badań, informacji z rynku oraz trendów w celu poszukiwania nowych szans biznesowych.
- Opracowanie koncepcji nowych linii produktowych, produktów i opakowań oraz optymalizacja istniejącego portfolio produktów marki.
- Zarządzanie aktualnym portfolio produktów (analiza kategorii) oraz dostosowanie do potrzeb konsumentów i trendów rynkowych.
- Koordynacja wielofunkcyjnych zespołów (technologia, sprzedaż, kontrola jakości, produkcja, media).
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży (sieci handlowe, sklepy stacjonarne, e-commerce) w celu osiągnięcia założonych celów
- Opracowywanie i realizacja działań z zakresu komunikacji marketingowej (koncept, przekaz, kanały dotarcia do konsumentów).
- Ścisła współpraca z działem SoMe, aby opracować najbardziej skuteczne kampanie dopasowane do pozycjonowania marki.
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, kosmetycznej, prozdrowotnej, sportowej lub farmaceutycznej
- Solidna wiedza z zakresu marketingu marki
- Poparta praktycznym doświadczeniem umiejętność rozwoju i wprowadzania produktów na rynek
- Znajomość narzędzi dotarcia do konsumenta w obszarze: e-commerce, rynku sieci handlowych oraz rynku tradycyjnego
- Doświadczenie w pracy z influencerami oraz w realizacji kampanii digital
- Dynamika, kreatywność i sprawność w priorytetyzowaniu działań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Leadership mentality
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- samodzielność działania i realne przełożenie na aktywności marek
- udział w polskich i międzynarodowych projektach
- pracę z ludźmi pełnymi pasji
- umowę o pracę lub B2B
- szkolenia on-the-job i off-the-job
Nie spełniasz wymagań, ale czujesz, że sobie poradzisz? Aplikuj! Możliwe, że Twoje doświadczenie i podejście, jest tym, którego potrzebujemy.