Zadania na stanowisku:
Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/na za obsługę posprzedażową klientów TUI. Praca dotyczy rozmów telefonicznych jak i odpowiedzi na zapytania klientów poprzez czat.
Pracujemy w zgranym zespole z dużą energią i profesjonalizmem😊
Jeśli:
- Pasjonują Cię podróże?
- Jesteś otwarty/ta komunikatywny/na i lubisz pomagać innym?
- Lubisz rozmowy telefoniczne z klientami a także sprawnie idzie Ci komunikacja e-mailowa?
- Potrafisz pracować w grupie, cenisz sobie dobrą atmosferę pracy i stabilne zatrudnienie?
- A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na powyższe pytania, to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie😊
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę w zespole który gra wspólnie „do jednej bramki”oraz dzieli tę samą pasję
- Możliwość nauki i rozwoju poprzez codzienne wyzwania i możliwość uczestniczenia w szkoleniach, również wyjazdowych (study toury)
- Pracę hybrydową (trzy dni z biura, dwa dni pracy zdalnej)
- Pracę w systemie zmianowym również w weekendy (Call Center jest czynne Poniedziałek - piątek: 09:00 - 20:00; Sobota i niedziela: 10:00 - 18:00)
- Brak dress code’u
- Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; ubezpieczenie na życie