Jako Zastępca Head of Marketing Communication będziesz odpowiadać za:
- Tworzenie i realizację strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi firmy.
- Koordynowanie kampanii marketingowych produktów poprzez ich planowanie, organizowanie i realizację oraz wybór odpowiednich kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych.
- Wsparcie w zarządzaniu budżetem marketingowym.
- Analizę rynku i konkurencji, w tym monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz analiza efektywności działań marketingowych.
- Aktualizację, wygląd oraz rozwój komunikacyjny strony tui.pl
- Nadzór nad zgodnością materiałów reklamowych z brandbookiem.
- Utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi w kontekście współpracy marketingowej – np. organizacje turystyczne, sieci hotelowe, agencje reklamowe, portale turystyczne.
Jeśli:
- Posiadasz minimum 6 lat doświadczenia w dziale marketingu w międzynarodowej firmie lub domu mediowym oraz w planowaniu i realizacji marketingowych kampanii 360?
- Masz doświadczenie w budowaniu strategii i rozwoju planów marketingowych dla marek międzynarodowych, w tym budowaniu strategii mediowej i kanałowej?
- Znasz badania konsumenckie oraz analizę danych rynkowych?
- Posiadasz znajomość narzędzi komunikacji: newslettery, CRM, narzędzia marketing automation ?
- Działania wpływające bezpośrednio na sprzedaż nie są Ci obce ?
- Biegle posługujesz się językiem angielskim ? (w mowie i piśmie)
- Pracowałeś/aś na wskaźnikach takich jak: consideration, price perception, GRP, Top-of-Mind ?
- Umiesz analizować i weryfikować efektywność istniejących i przyszłych rozwiązań reklamowych ?
- Cechuje Cię kreatywność, inicjatywa oraz orientacja na wyniki?
- Mile widziana znajomość rynku turystycznego i trendów.
To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie :)
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju.
- Możliwość szkoleń / uczestnictwa w branżowych wydarzeniach.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, możliwość skorzystania z karnetów Multisport.
- Brak dress code’u.
- Pracę hybrydową (trzy dni z biura, dwa dni z domu).
- Liczne integracje zespołu.
- System premiowy.