Odpowiedzialność za wizerunek marki w aktywności online pośredników ubezpieczeniowych
Rozwój i zarządzanie stronami www oraz profilami w mediach społecznościowych pośredników
Tworzenie treści, harmonogramów i publikacja treści na ww. stronach i profilach
Bieżąca współpraca z działem produktu, sprzedaży oraz szkoleń w celu przygotowania i wdrażania akcji wspierających aktywność online pośredników
Analiza prowadzonych działań i ich efektów oraz ciągła optymalizacja powierzonych procesów
Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach powierzonej odpowiedzialności
Udział w interdyscyplinarnych projektach firmy
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku obejmującym zakładanie i zarządzanie stronami www, wizytówkami google, profilami w sociach mediach, tworzenie i publikacja treści na wskaznych nośnikach
Doświadczenie w obsłudze programów komputerowych graficznych (np. photoshop), CMS (np. Typo, Joomla, Wordpress SiteCore), narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, Confluence), pakietów Office, software do raportowania trafficu (google analytics lub odpowiednik)
Świadomość dobrych praktyk SEO i UX
Umiejętność pracy w zespole i współpracy pomiędzy działami (cross-funkcyjnej)
Zaangażowanie, proaktywna postawa i konsekwencja w działaniu
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy
Praca w stabilnej organizacji będącej częścią jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu)
Dostęp do platformy benefitowej (m.in. karnet sportowy, opieka medyczna, dofinansowania do wypoczynku, rabaty i wiele innych)
Platforma wellbeingowa (webinary, podcasty, czat ze specjalistami itp.)