Jeśli dołączysz do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny/a za:
Tworzenie i realizację kampanii digital marketingowych do pozyskania leadów (zarządzanie projektem, tworzenie logiki i lejka kampanii, realizacja zadań, raportowanie, optymalizacja) z pomocą dedykowanych specjalistów (grafików, copywriterów, developerów, performance marketerów etc.)
Tworzenie i egzekucję marketingowych kampanii lejkowych typu webinar, lead magnet (np. ebook), quiz, wyzwanie (challenge), tripwire itd. za pomocą dedykowanych specjalistów
Osiąganie celów i KPI dotyczących liczby, kosztu i jakości leadów (MQL) według miesięcznych media planów
Współzarządzanie produkcją contentu, landing page’y i innych materiałów do wybranych kampanii lejkowych na pozyskiwanie leadów
Współtworzenie i wdrażanie sekwencji e-mailowych i SMSowych w ramach wybranych kampanii na pozyskiwanie leadów w Hubspot (z pomocą specjalisty marketing automation)
Śledzenie, atrybucję, analizę i raportowanie wyników wybranych kampanii lead acquisition za pomocą HubSpot, Looker Studio, Google Analytics, Google Sheets/Excel i innych narzędzi
Współpracę przy opracowywaniu kreacji reklamowych, contentu, landing page’y, przygotowywanie briefów i udzielanie feedbacku do wyprodukowanych assetów
Współtworzenie scoringu i procesu kwalifikacji leadów marketingowych w ramach konkretnych kampanii lejkowych (z pomocą specjalisty marketing automation)
Prezentacja wyników, planów i wniosków do kadry C-level i Zarządu
Współtworzenie strategii funnel marketingu i customer journey do pozyskiwania leadów
Współpracę z zespołem marketingu i innymi zespołami przy realizacji strategii pozyskiwania leadów (Data, Performance, Content, Video, Marketing Automation itd.)
Współpracę z zewnętrznymi dostawcami i agencjami reklamowymi
Współpraca z działami Prawnym i Finansowym w zakresie marketing operations i marketing compliance, np. fakturowania, rozliczeń i kwestii prawnych (w tym regulaminów, zgodności RODO, umów z podwykonawcami)
Współtworzenie procesów i szablonów dotyczących ustawiania i optymalizacji kampanii lejkowych, procesów testowych i analitycznych; prowadzenie i higienę dokumentacji dotyczącej kampanii lejkowych na pozyskanie leadów
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu i realizacji kampanii marketingowych na pozyskanie leadów
Minimum 1 rok doświadczenia w marketingu w segmencie edukacji online/subskrypcji/SaaS/B2B
Doświadczenie w tworzeniu i realizacji lejków kampanii leadowych A-Z (od logiki kampanii do wszystkich jej elementów: strona, formularz, content, e-maile, reklamy, scoring itd.) z pomocą dedykowanych specjalistów lub/i agencji
Praktyczna znajomość analityki marketingowej Looker Studio, Google Analytics, Google Sheets/Excel (analityka Hubspot będzie dużym plusem)
Umiejętność pracy wielozadaniowej w dynamicznym środowisku z presją na wynik
Mocne umiejętność planowania, estymacji i zarządzania projektami
Mocne umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem
Doświadczenie w tworzeniu sekwencji e-mailowych (struktura, treści, flow), doświadczenie w Hubspot będzie dużym plusem
Doświadczenie w zarządzaniu tworzeniem landing page’y (struktura, design, copywriting)
Doświadczenie w tworzeniu lead magnetów (np. struktura, treści, copywriting dla ebooków)
Doświadczenie w segmentacji i scoringu baz e-mailowych
Doświadczenie w opracowywaniu koncepcji i briefowaniu kreacji reklamowych we współpracy z copywriterami, content-managerami i grafikami
Doświadczenie we współpracy z działami Prawnym i Finansowym w zakresie fakturowania, rozliczeń i kwestii prawnych (w tym umów z podwykonawcami)
Umiejętność płynnej komunikacji i budowania relacji z innymi członkami zespołu, menedżerami, partnerami i podwykonawcami (kontraktorami, agencjami)
Doświadczenie w pracy z narzędziami do planowania zadań (ClickUp, Jira itp.)
Nastawienie na wynik
Good vibes :)
Mile widziane:
Doświadczenie z Personą kobiety 30/35+
Doświadczenie w e-commerce
Wiedza na temat optymalizacji landing page i UX
Doświadczenie w SEO
Hotjar lub inne heatmapy
Google Optimize lub inne narzędzia do testów A/B
Oferujemy
Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce
Wysoką sprawczość - możliwość realnego kształtowania strategii spółki i realizacji własnych pomysłów
Współprace w oparciu o umowę B2B
Dodatkowe dni urlopowe
Kafeteria z benefitami
Praca w zespole doświadczonych specjalistów
Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
Niezbędne narzędzia i oprogramowanie
Sprawdź podobne oferty pracy
💥 Specjalista ds. Allegro 💥
Nowa
5 000 - 10 000pln
Agencja Pirk Spark
Poznań
Allegro Ads
digital marketing
umiejętności analityczne
Nowa
Client Partner (Research)
Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
badania rynku
obsluga klienta
Nowa
Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)