Oferty
Marketing Campaigns Manager
Marketing

Marketing Campaigns Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Sheets

kampanie lejkowe

Google Analytics

Looker Studio

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jeśli dołączysz do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Tworzenie i realizację kampanii digital marketingowych do pozyskania leadów (zarządzanie projektem, tworzenie logiki i lejka kampanii, realizacja zadań, raportowanie, optymalizacja) z pomocą dedykowanych specjalistów (grafików, copywriterów, developerów, performance marketerów etc.)
  • Tworzenie i egzekucję marketingowych kampanii lejkowych typu webinar, lead magnet (np. ebook), quiz, wyzwanie (challenge), tripwire itd. za pomocą dedykowanych specjalistów
  • Osiąganie celów i KPI dotyczących liczby, kosztu i jakości leadów (MQL) według miesięcznych media planów
  • Współzarządzanie produkcją contentu, landing page’y i innych materiałów do wybranych kampanii lejkowych na pozyskiwanie leadów 
  • Współtworzenie i wdrażanie sekwencji e-mailowych i SMSowych w ramach wybranych kampanii na pozyskiwanie leadów w Hubspot (z pomocą specjalisty marketing automation)
  • Śledzenie, atrybucję, analizę i raportowanie wyników wybranych kampanii lead acquisition za pomocą HubSpot, Looker Studio, Google Analytics, Google Sheets/Excel i innych narzędzi
  • Współpracę przy opracowywaniu kreacji reklamowych, contentu, landing page’y, przygotowywanie briefów i udzielanie feedbacku do wyprodukowanych assetów
  • Współtworzenie scoringu i procesu kwalifikacji leadów marketingowych w ramach konkretnych kampanii lejkowych (z pomocą specjalisty marketing automation)
  • Prezentacja wyników, planów i wniosków do kadry C-level i Zarządu
  • Współtworzenie strategii funnel marketingu i customer journey do pozyskiwania leadów
  • Współpracę z zespołem marketingu i innymi zespołami przy realizacji strategii pozyskiwania leadów (Data, Performance, Content, Video, Marketing Automation itd.)
  • Współpracę z zewnętrznymi dostawcami i agencjami reklamowymi
  • Współpraca z działami Prawnym i Finansowym w zakresie marketing operations i marketing compliance, np. fakturowania, rozliczeń i kwestii prawnych (w tym regulaminów, zgodności RODO, umów z podwykonawcami)
  • Współtworzenie procesów i szablonów dotyczących ustawiania i optymalizacji kampanii lejkowych, procesów testowych i analitycznych; prowadzenie i higienę dokumentacji dotyczącej kampanii lejkowych na pozyskanie leadów


Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu i realizacji kampanii marketingowych na pozyskanie leadów
  • Minimum 1 rok doświadczenia w marketingu w segmencie edukacji online/subskrypcji/SaaS/B2B 
  • Doświadczenie w tworzeniu i realizacji lejków kampanii leadowych A-Z (od logiki kampanii do wszystkich jej elementów: strona, formularz, content, e-maile, reklamy, scoring itd.) z pomocą dedykowanych specjalistów lub/i agencji
  • Praktyczna znajomość analityki marketingowej Looker Studio, Google Analytics, Google Sheets/Excel (analityka Hubspot będzie dużym plusem)
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej w dynamicznym środowisku z presją na wynik
  • Mocne umiejętność planowania, estymacji i zarządzania projektami
  • Mocne umiejętność priorytetyzacji zadań i zarządzania czasem
  • Doświadczenie w tworzeniu sekwencji e-mailowych (struktura, treści, flow), doświadczenie w Hubspot będzie dużym plusem
  • Doświadczenie w zarządzaniu tworzeniem landing page’y (struktura, design, copywriting)
  • Doświadczenie w tworzeniu lead magnetów (np. struktura, treści, copywriting dla ebooków)
  • Doświadczenie w segmentacji i scoringu baz e-mailowych
  • Doświadczenie w opracowywaniu koncepcji i briefowaniu kreacji reklamowych we współpracy z copywriterami, content-managerami i grafikami
  • Doświadczenie we współpracy z działami Prawnym i Finansowym w zakresie fakturowania, rozliczeń i kwestii prawnych (w tym umów z podwykonawcami)
  • Umiejętność płynnej komunikacji i budowania relacji z innymi członkami zespołu, menedżerami, partnerami i podwykonawcami (kontraktorami, agencjami)
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do planowania zadań (ClickUp, Jira itp.)
  • Nastawienie na wynik
  • Good vibes :) 

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie z Personą kobiety 30/35+
  • Doświadczenie w e-commerce
  • Wiedza na temat optymalizacji landing page i UX
  • Doświadczenie w SEO
  • Hotjar lub inne heatmapy
  • Google Optimize lub inne narzędzia do testów A/B

 

Oferujemy

  • Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce
  • Wysoką sprawczość - możliwość realnego kształtowania strategii spółki i realizacji własnych pomysłów
  • Współprace w oparciu o umowę B2B
  • Dodatkowe dni urlopowe
  • Kafeteria z benefitami
  • Praca w zespole doświadczonych specjalistów
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Niezbędne narzędzia i oprogramowanie


Sprawdź podobne oferty pracy

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Poznań
Allegro Ads
digital marketing
umiejętności analityczne
Nowa

Client Partner (Research)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
badania rynku
obsluga klienta
Nowa

Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
SEM
Meta Ads
Nowa

Product Marketing Expert

Nowa
10 000 - 16 000 pln
AVSystem
Kraków
digital marketing
marketing strategy
Product marketing
Nowa

Trade Marketing Manager

Nowa
Aksam sp. z o.o.
Malec
trade marketing
marketing
Microsoft Office
Nowa