W Tutlo jesteśmy zawsze o krok do przodu!
Budujemy najlepsze na świecie doświadczenia edukacyjne pozwalające nauczyć się (a nie tylko ciągle uczyć!) języka angielskiego!
Naszą firmę tworzą zaangażowani i kreatywni ludzie, którzy wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenie i rewelacyjne pomysły, chcą wdrożyć je w życie.
Działamy zespołowo, łącząc wszystkie kompetencje w najlepsze rozwiązania dla naszych klientów.
Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - jesteśmy otwarci i elastyczni. Nie boimy się też błędów, bo wiemy, że aby się rozwijać, trzeba testować. Dlatego sprawdzamy, wyciągamy wnioski i budujemy nasze doświadczenia.
Twój zakres obowiązków
Upselling oraz renegocjacja obecnych umów z Klientami - nie musisz samodzielnie poszukiwać Klientów
Obsługa telefonicznych oraz mailowych zgłoszeń dotyczących rezygnacji Klientów
Przygotowywanie indywidualnych rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb.
Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji nastawionych na sukces Klienta
Tworzenie porozumień z Klientami, odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji i raportowanie
Nasze wymagania
1 rok doświadczenia w sprzedaży lub call center (mile widziane w obszarze retencji lub reklamacji).
Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - potrafisz skutecznie komunikować się z różnymi typami klientów i osiągać porozumienie.
Umiejętność pracy z wymagającym klientem, zachowując profesjonalizm i empatię.
Znajomość technik sprzedażowych – potrafisz skutecznie prezentować korzyści i budować wartość oferty
Motywacja do osiągania wyników - potrafisz pracować pod presją czasu i samodzielnie organizować swoją pracę.
Gotowość do pracy w oparciu o cele i wyniki.
To oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki.
Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia.
Dodatkowe dni urlopowe.
Kafeteria z benefitami.
Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego.
Niezbędne narzędzia (laptop, telefon) i oprogramowanie.
Rekomendowane oferty