Specjalista ds. Utrzymania / Retencji Klienta | Białystok
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. Utrzymania / Retencji Klienta | Białystok

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

umiejętności negocjacyjne

komunikatywność

techniki sprzedażowe

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W Tutlo jesteśmy zawsze o krok do przodu! 

Budujemy najlepsze na świecie doświadczenia edukacyjne pozwalające nauczyć się (a nie tylko ciągle uczyć!) języka angielskiego! 

Naszą firmę tworzą zaangażowani i kreatywni ludzie, którzy wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenie i rewelacyjne pomysły, chcą wdrożyć je w życie. 


Działamy zespołowo, łącząc wszystkie kompetencje w najlepsze rozwiązania dla naszych klientów. 

Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - jesteśmy otwarci i elastyczni. Nie boimy się też błędów, bo wiemy, że aby się rozwijać, trzeba testować. Dlatego sprawdzamy, wyciągamy wnioski i budujemy nasze doświadczenia. 


Twój zakres obowiązków 

  • Upselling oraz renegocjacja obecnych umów z Klientami - nie musisz samodzielnie poszukiwać Klientów 

  • Obsługa telefonicznych oraz mailowych zgłoszeń dotyczących rezygnacji Klientów

  • Przygotowywanie indywidualnych rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb.

  • Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji nastawionych na sukces Klienta

  • Tworzenie porozumień z Klientami, odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji i raportowanie 


Nasze wymagania 

  • 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub call center (mile widziane w obszarze retencji lub reklamacji). 

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - potrafisz skutecznie komunikować się z różnymi typami klientów i osiągać porozumienie. 

  • Umiejętność pracy z wymagającym klientem, zachowując profesjonalizm i empatię.

  • Znajomość technik sprzedażowych – potrafisz skutecznie prezentować korzyści i budować wartość oferty 

  • Motywacja do osiągania wyników - potrafisz pracować pod presją czasu i samodzielnie organizować swoją pracę. 

  • Gotowość do pracy w oparciu o cele i wyniki. 


To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki.

  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia. 

  • Dodatkowe dni urlopowe. 

  • Kafeteria z benefitami. 

  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego. 

  • Niezbędne narzędzia (laptop, telefon) i oprogramowanie.