TVM Transport & Logistics - jesteśmy firmą rodzinną, pochodzącą ze Śląska, która na rynku transportu drogowego obecna jest od 2012 roku. Wypracowaliśmy silną i stabilną pozycję na europejskim rynku usług transportowych, a także do perfekcji opanowaliśmy proces bezpiecznego dostarczania towarów. Obecnie Grupa TVM to 6 spółek, 8 magazynów cross-dock oraz flota licząca ponad 500 samochodów, zarówno ciężarowych jak i dostawczych.
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na sukces firmy, pracować z ludźmi z pasją i rozwijać karierę w firmie stawiającej na pracownika, czekamy na Twoje CV.
Pracując z nami będziesz odpowiadać m.in. za:
- wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,
- wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowo-księgowego,
- analizę stanu rozrachunków z kontrahentami,
- analizę i uzgadnianie kont księgowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie kierunkowe,
- dobra znajomość programów MS Excel, Word,
- skrupulatność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- znajomość programu Comarch Optima,
- doświadczenie w księgowości.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę w ramach umowy zlecenia w elastycznych godzinach dopasowanych do Twoich możliwości (16-24h tygodniowo),
- dofinansowanie aktywności sportowych (karta Multisport),
- możliwość realnego rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność podczas wykonywania swojej pracy,
- przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu.