Do naszego zespołu szukamy osoby, która dobrze czuje się w roli „ogarniacza rzeczy wszelakich” – od wsparcia biura, przez kontakt z pracownikami, po współpracę z działem kadr.
Brzmi jak coś dla Ciebie? Czytaj dalej.
Lokalizacja: Dobrzewino (ok. Gdyni)
Na czym polega praca:
- Zarządzanie hotelami pracowniczymi (koordynacja zakwaterowania pracowników, pilnowanie stanu pokoi)
- Wydawanie ubrań, wyposażenia i kluczy pracownikom
- Zawożenie próbek do Sanepidu
- Obsługa korespondencji (prowadzenie księgi, wyjazdy na pocztę)
- Wprowadzanie danych do Excela
- Wsparcie administracyjne dla działu kadr
Szukamy kogoś kto:
- Posiada czynne prawo jazdy kat. B
- Potrafi posługiwać się językiem angielskim (na poziomie min. komunikatywnym)
- Bardzo dobrze posługuje się MS Excel
- Ma doświadczenie w pracy biurowej
- Jest dokładny/a, skrupulatny/a i elastyczny/a
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole
- Wsparcie na każdym etapie wdrożenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Jeśli lubisz różnorodność zadań, jesteś osobą kontaktową i zorganizowaną – odezwij się do nas! 🚀