Specjalista ds. Obsługi Klienta – Wsparcie Sprzedaży
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Wsparcie Sprzedaży

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

analityczne myślenie

kalkulacje

dokumentacja techniczna

Excel

prezentacje

organizacja czasu pracy

komunikacja

budowanie relacji

Opis stanowiska

UDS SA. od kilkudziesięciu lat jest liderem w produkcji materiałów POSM oraz opakowań kaszerowanych w Polsce. To dostawca usług i rozwiązań dla branży Retail oraz dla największych europejskich marek z branży FMCG, DIY. Jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym innowacyjne narzędzia i technologie z branży poligraficznej.


Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Wsparcie Sprzedaży


Twoje zadania:

·       Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami.

·       Wsparcie Działu Sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych.

·       Sporządzanie ofert handlowych, kosztorysów, kalkulacji i projektów umów.

·       Koordynowanie realizacji zleceń w wyznaczonych ramach czasowych.

·       Kreowanie przyszłych działań handlowych i udział w tworzeniu strategii sprzedaży.


Nasze oczekiwania:

·       Wiedzy z zakresu poligrafii.

·       Efektywności w działaniu i bardzo dobrej organizacji pracy.

·       Umiejętności w zakresie prowadzenia prezentacji, przygotowywania ofert oraz negocjacji.

·       Nastawienia na cel oraz pro aktywność w działaniu.

·       Skrupulatności, zaangażowania oraz rzetelności.

·       Mile widziana znajomość języka angielskiego.


Oferujemy Tobie:

·       Prace w renomowanej firmie w branży poligraficznej.

·       Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

·       Możliwość rozwoju w strukturach firmy.

·       Prywatną opiekę medyczną.

·       Grupowe ubezpieczenie na życie.