Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist

9 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Sprzedaż

Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist

Sprzedaż

Łagiewnicka 54/56, Łódź

UNI-FORM POŁUDNIE Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B, UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
9 000 - 14 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 11 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Prospecting i sprzedaż
Inicjowanie kontaktu z klientami
Wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji
Budowanie bazy leadów
LinkedIn
Sprzedaż B2B i marketing
e-mail marketing

Mile widziane

Apollo lub inne narzędzia dot. sprzedaży
Tworzenie maili sprzedażowych
Korzystasz z AI jako narzędzia
Umiejętności sprzedażowe
Umiejętności marketingowe
Woodpecker lub inny program do automatyzacji maili
Realizowanie procesów lead generation
lead generation

Opis stanowiska

UNI-FORM to grupa profesjonalistów specjalizujących się w budownictwie, oferująca doradztwo budowlane, pracownię architektoniczną, inwestora zastępczego oraz nadzór inwestorski.Firma posiada ponad 20 lat doświadczenia i zrealizowała ponad 1100 projektów o łącznej wartości inwestycji przekraczającej 72 miliardy PLN.Dostarcza usługi związane z projektowaniem i realizacją obiektów produkcyjnych, magazynowych oraz wielobranżowymi inwestycjami, a także skutecznie współpracuje z urzędami i lokalnymi instytucjami, gwarantując terminową realizację inwestycji.Realizuje działania z zakresu nadzoru inwestorskiego,  inwestora zastępczego, doradztwa budowlanego, pracowni architektonicznej. 


Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist w kanale B2B. Twoim głównym zadaniem będzie pozyskanie potencjalnych klientów oraz inwestycji. W tej roli skupisz się na budowaniu bazy leadów oraz nawiązaniu z nimi kontaktu. Po prostu znasz i rozumiesz prospecting i sprzedaż. Szukamy osoby komunikatywnej, proaktywnej, samodzielnej i naprawdę dobrze zorganizowanej. Zależy nam na bardzo konkretnych klientach, znamy grupę docelową.


Będziesz działać nad mniejszą liczbą leadów, ale za to o znacznie wyższej wartości – to podejście gwarantuje komfortowe warunki pracy, gdzie kluczowa jest dokładność, a nie presja ilości.

Preferowany start już od zaraz (np. 1-4 tygodnie), ale jeśli udowodnisz nam, że “potrafisz w prospecting”, to poczekamy na Ciebie nawet 3 miesiące.

OBSZAR WSPÓŁPRACY / ZAKRES:

  1. Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem Linkedin Sales Navigator, Baza Inwestycji, Lusha, Apollo, Snow.io), z czego znasz minimum jedno ww. narzędzie i z niego korzystałeś/-aś zawodowo,

  2. Budowanie bazy leadów i działania prospectingowe,

  3. Aktualizacja i utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie CRM (ClickUp) zgodnie z procesami Business Development,

  4. Przygotowywanie i prowadzenie sekwencji prospectingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak Woodpecker i Apollo,

  5. Tworzenie i personalizacja treści wiadomości w ramach kampanii cold mailingowych, we współpracy z marketingiem.

  6. Prowadzenie cold mailingów i cold calli do jakościowych klientów oraz inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami,

  7. Kwalifikowanie leadów i przekazywanie ich do dalszej obsługi przez zespół Business Development,

  8. Monitorowanie wyników działań prospectingowych i raportowanie skuteczności,

  9. Tworzenie i segmentacja list kontaktowych według określonych kryteriów (branża, lokalizacja, typ inwestycji, rola decyzyjna),


TO WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY, JEŚLI:


  1. Masz min. 2 lata doświadczenia w marketingu, sprzedaży inbound /outbound,

  2. Masz doświadczenie w prospectingu, e-mail marketingu, cold mailingu i/lub cold callingu,

  3. Znasz i korzystasłeś/-aś z narzędzi np. CRM i Sales Navigator (Linkedin),

  4. Znasz i korzystałeś/-aś z Woodpecker, Apollo lub inne narzędzia do automatyzacji wysyłki maili, inboundu i/lub outboundu,

  5. Lubisz tworzyć komunikację, kontaktować się z klientami poprzez cold calle i cold maile oraz je tworzyć,

  6. Dobrze organizujesz swoje działania i dbasz o jakość danych,

  7. Jesteś komunikatywny/-a, samodzielny/-a i angażujesz się w powierzone zadania,

  8. Dbasz o dobrą atmosferę w zespole, potrafisz jasno definiować problemy, rekomendować rozwiązania i raportować postępy,

  9. Zwracasz uwagę na szczegóły, efektywnie zarządzasz czasem, a w sytuacjach wymagających elastyczności – reorganizujesz zadania.

DOCENIMY TWOJE ATUTY:

  1. Traktujesz AI, Excel i CRM jako ważne narzędzia w codziennej pracy,

  2. Doświadczenie w tworzeniu i automatyzacji procesów lead generation będzie dużym atutem,

  3. Możliwość rozpoczęcia współpracy lub pracy "od zaraz”, tj. do 1 / 1,5 miesiąca, jeśli jesteś bardzo silnym kandydatem, możemy poczekać 1-3 miesiące.


OFERUJEMY W ZAMIAN:

  1. Atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie stałe z premią - stała podstawa miesięczna oraz premia za każdy lead, który zakończył się podpisaną umową z klientem,

  2. Stabilność, Grupa UNI-FORM posiada ponad 20 lat doświadczenia i zrealizowała ponad 1100 projektów o łącznej wartości inwestycji przekraczającej 72 miliardy PL.

  3. Przestrzeń do ciągłego doskonalenia się i wpływu na rozwój firmy,

  4. Model współpracy na B2B lub zatrudnienie na Umowę o Pracę,

  5. Niekorporacyjną atmosferę pracy i realny wpływ na rozwój projektów,


Działamy na jasno określonych zasadach współpracy. Ważna jest dla nas dojrzałość, odpowiedzialność i szacunek – zarówno do ludzi, jak i do zobowiązań. Stawiamy na samodzielność, otwartą komunikację, gotowość do dzielenia się wiedzą i krytyczne myślenie. Lubimy konkrety, mówienie wprost i feedback oparty na faktach – nie na emocjach i domysłach.

Dobrze pracuje się z nami osobami, które cenią przejrzystość, biorą odpowiedzialność za to, co robią i jak współpracują, potrafią przyznać się do błędu i chcą wspólnie szukać rozwiązań. Takimi wartościami kierujemy się na co dzień – i dzięki nim tworzymy zespół, który sobie ufa i idzie do przodu.


Widzisz się w tej roli? – Aplikuj, warto. * Jeśli zajmowałeś/-aś się prospectingiem i coldmailami, mailingami, cold callami i/lub sprzedażą inbound / outbound, a nie ma o tym informacji w CV, dopisz ją!

Aplikuj przez rocketjobs.pl lub wyślij CV na adres: rekrutacja@uni-form.pl

W tytule wiadomości email prosimy o napisanie: Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist

Wymagane umiejętności

Prospecting i sprzedaż
Inicjowanie kontaktu z klientami
Wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji
Budowanie bazy leadów
LinkedIn
Sprzedaż B2B i marketing
e-mail marketing

Mile widziane

Apollo lub inne narzędzia dot. sprzedaży
Tworzenie maili sprzedażowych
Korzystasz z AI jako narzędzia
Umiejętności sprzedażowe
Umiejętności marketingowe
Woodpecker lub inny program do automatyzacji maili
Realizowanie procesów lead generation
lead generation

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 30.10.2025

O firmie

UNI-FORM POŁUDNIE Sp. z o.o.

UNI-FORM to grupa profesjonalistów specjalizujących się w budownictwie, oferująca doradztwo budowlane, pracownię architektoniczną, inwestora zastępczego oraz nadzór inwestorski. Firma posiada ponad 20 lat doświadczenia i...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist

9 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist

Łagiewnicka 54/56, Łódź

UNI-FORM POŁUDNIE Sp. z o.o.

9 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest UNI-FORM POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Łagiewnicka 54/56 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.