Stanowisko : Specjalista ds. event marketingu i budowania relacji z klientami międzynarodowymi
Miejsce pracy : Grudziądz (praca stacjonarna lub hybrydowa)
Twoje zadania:
· Współpraca marketingowa z Dealerami i Product Managerami w zakresie rozwoju rynków eksportowych
· Udział w międzynarodowych targach branżowych, w celu promowania naszych produktów na rynkach zagranicznych
· Opracowanie broszur, folderów i materiałów marketingowych, dostosowanych do wymagań klientów zagranicznych
· Współpraca z klientem wewnętrznym (zespoły w ramach grupy) oraz zewnętrznym (agencje celne, logistyka, etc.)
· Nadzór nad tłumaczeniami materiałów
· Budżetowanie, organizowanie i nadzór nad eventami międzynarodowymi dla Klientów marki UNIA
· Realizacja projektów POS'owych, tj. banery, naklejki, ulotki, etc.
· Prowadzenie projektu dot. Customer Experience ( analiza, kreowanie rozwiązań, statusowanie,)
· Przygotowywanie materiałów marketingowych do wysyłki
· Realizacja współpracy między działowej w celu osiągnięcia celów strategicznych i operacyjnych, raportowanie
Nasze oczekiwania:
· Wykształcenie wyższe kierunkowe: Międzynarodowe stosunki gospodarcze, Marketing, Zarządzanie lub pokrewne
· Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, w tym w organizacji eventów klienckich
· Znajomość tematyki ścieżki zakupowej Klienta i doświadczenia Klienta
· Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny
· Umiejętności analityczne i zdolność do efektywnej pracy z danymi
· Wysoka komunikatywność oraz swoboda w kontaktach z Klientami
· Chęć pracy w interdyscyplinarnym zespole
· Bardzo dobra organizacja pracy własnej
· Inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność
· Prawo jazdy kat. B
· Znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel i Power Point
Mile widziane
· Doświadczenie w branży maszyn rolniczych lub w motoryzacji
· Doświadczenie w pracy na rynkach eksportowych
To oferujemy
Sprawdź podobne oferty pracy