Asystentka/Asystent w Biurze Zarządu
Nowa
Praca biurowa

Asystentka/Asystent w Biurze Zarządu

Warszawa
Rodzaj pracy
Praktyka/Staż
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
UNIQA

UNIQA

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Zatrudniamy ponad 2 000 osób w całym kraju. W 2023 magazyn "Forbes" uznał nas za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Word

obieg dokumentów

dobra organizacja

Opis stanowiska

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.

Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!


Asystentka/Asystent w Biurze Zarządu


Opis stanowiska

  • Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu,
  • Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,
  • Organizacja spotkań Zarządu i gości Zarządu,
  • Przygotowywanie dokumentacji na spotkania, w tym tłumaczenia dokumentów oraz tłumaczenia ustne (polski / angielski),
  • Organizacja wizyt gości z międzynarodowych struktur UNIQA (agenda, zakwaterowanie, logistyka),
  • Prowadzenie rejestrów korporacyjnych: umów oraz pełnomocnictw. Organizacja dokumentacji niezbędnej do przetargów z KRK,
  • Wsparcie w organizacji kongresów, spotkań obszarów biznesowych oraz innych spotkań firmowych.


Wymagania

  • Min 3 lata doświadczenia w pracy z kadrą managerską wyższego szczebla,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,
  • Samodzielność w organizacji pracy własnej,
  • Praktyczna znajomość zasad etykiety biznesowej, z uwzględnieniem jej aspektów międzykulturowych,
  • Biegła znajomość j. angielskiego, 
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu MS Office, przygotowywanie prezentacji na spotkania Zarządu,
  • Samodzielność, odpowiedzialność za powierzane zadania,
  • Umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • Organizacja obiegu dokumentów.


Oferujemy

  • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Warszawie na Woli,
  • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.

Rekomendowane oferty

Executive Projects Associate

Nowa
Droplabs sp. z o.o.
Kraków
Google Spreadsheet
Microsoft Office Excel
data analyst
Nowa

Working Student CRM/Translation with Dutch (100% remote possible)

Nowa
Limango
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
obsługa klienta
niderlandzki
Nowa