UNIQA
Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Zatrudniamy ponad 2 000 osób w całym kraju. W 2023 magazyn "Forbes" uznał nas za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.
Opis firmy
Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!
Stanowisko
Ekspert/Ekspertka ds. Strategii i Transformacji
Opis stanowiska
Prowadzenie projektów doradczych dla różnych obszarów organizacji (sprzedaży, produktu, operacji, funkcji wsparcia) – samodzielnie lub ze wsparciem Menedżera Strategii,
Prowadzenie projektów strategicznych w zakresie rozwoju biznesu i technologii,
Rozwiązywanie problemów i wypracowywanie rozwiązań metodą problem solving, w celu podnoszenia efektywności organizacji i realizacji strategii firmy,
Analiza i optymalizacja trendów, wyników rynkowych, w tym proaktywne wsparcie jednostek biznesowych w identyfikacji potencjału do usprawnień,
Zapewnienie wsparcia w realizacji strategii (w tym nadzorowanie postępu prac i wdrażanych działań strategicznych jednostek biznesowych),
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na ciągłym doskonaleniu i innowacyjności.
Wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, finansowe lub techniczne),
Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym mile widziane doświadczenie w definiowaniu strategii, doradztwie biznesowym i optymalizacji procesów biznesowych,
Umiejętność analizy danych i wnioskowania,
Ekspercki poziom posługiwania się narzędziami Excel i PowerPoint,
Komunikacja w języku angielskim na poziomie zaawansowanym (C1),
Umiejętność współpracy na wszystkich poziomach hierarchii w organizacji,
Umiejętność podejmowania szybko decyzji,
Proaktywność w braniu odpowiedzialność za rezultaty pracy zespołowej.
Oferujemy
Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
Pracę hybrydową
Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz
Rekomendowane oferty