Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
UNIQA

UNIQA

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Zatrudniamy ponad 2 000 osób w całym kraju. W 2023 magazyn "Forbes" uznał nas za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

obsługa komputera

Opis stanowiska

Opis firmy

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.

Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!


Stanowisko

Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska

  • Twoim głównym zadaniem będzie odbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie informacji na temat etapu szkody,
  • podczas rozmów będziesz rejestrować szkody z ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych,
  • będziesz sprawdzać i modyfikować wprowadzone dane tak aby pomóc koleżankom/kolegom z likwidacji szkód,
  • będziesz również odpowiedzialna/y za utrzymanie dobrych relacji z naszymi Klientami oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku UNIQA zgodnego z naszymi standardami.


Wymagania

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • umiejętne pozyskiwania informacji oraz jasne formułowanie myśli w formie ustnej i pisemnej,
  • łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • chęć pomocy klientom,
  • zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,
  • sprawne posługiwanie się komputerem oraz wielozadaniowość,
  • wykształcenie min. średnie.


Oferujemy

  • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • pracę w systemie hybrydowym (obecność w biurze 1 raz w tygodniu),
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 oraz jedną sobotę w miesiącu którą odbierzesz w wybranym przez siebie dniu,
  • szkolenie wdrożeniowe z udziałem trenera lub eksperta,
  • sprzęt który będzie potrzebny do pracy tj. laptop, dodatkowy monitor oraz słuchawki,
  • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
  • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.


Rekomendowane oferty

Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Bank BPS S.A.
Lublin
obsługa klienta
def3000
Nowa

Specjalista ds. Pozyskiwania Kontaktów

Nowa
Nationale-Nederlanden
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ubezpieczenia
sprzedaż
Nowa