Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!
Opis stanowiska:
- Wsparcie w przygotowywaniu analiz rynku finansowego, FinTech i InsurTech;
- Wsparcie w przygotowywaniu analitycznym business case’ów, due diligence i innych tematów strategicznych,
- Przygotowanie podsumowań informacji zarządczej, materiałów w formie prezentacji,
- Udział w projektach strategicznych, doskonałości procesowej i efektywności dla biznesu UNIQA, np. przygotowywanie zmian w modelach biznesowych, optymalizacja kluczowych procesów, przygotowywanie koncepcji wykorzystania nowych rozwiązań biznesowych i technologicznych,
- Możliwy udział w komitetach sterujących i spotkaniach zarządu, prezentujących wyniki prac projektowych.
Wymagania:
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point),
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Dobra organizacja pracy,
- Samodzielność, otwartość do nauki i współpracy,
- Znajomość języka angielskiego,
- Znajomość narzędzi BI będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
- Pracę hybrydową
- Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz