Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!
- analizowanie rentowności produktów ubezpieczeniowych
- tworzenie modeli statystycznych (GLM, modele ryzyka, modele popytu)
- wyznaczanie cen dla portfela odnawianych polis
- przygotowywanie raportów analitycznych dla biznesu
- automatyzacja przetwarzania tekstu
- masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów (preferowane: matematyka, fizyka, ekonometria, data science)
- umiesz analizować dane i wyciągać z nich wnioski
- wiesz czym jest regresja logistyczna i co oznacza skrót ML
- sprawnie posługujesz się Excelem
- znasz podstawy SQL i wiesz co to jest baza danych
- potrafisz stosować LLM do automatyzacji codziennych zadań
- komunikujesz się w języku angielskim na poziomie B2
- jesteś osobą samodzielną
- mile widziana: znajomość Python lub R
- płatny, 12 miesięczny staż (rozpoczynający się 2 lipca 2025) w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej w Zespole Taryf i Analiz Rentowności
- możliwość rozwinięcia umiejętności w zakresie modelowania aktuarialnego, praktycznego wykorzystania baz danych oraz tworzenia zaawansowanych raportów
- pozyskanie wiedzy o konstrukcji produktów ubezpieczeniowych
- codzienne wsparcie menedżera, mentora
- współpracę z najlepszymi ekspertami przy różnorodnych zadaniach – zdobędziesz praktyczne doświadczenie pod ich okiem,
- możliwość poznania funkcjonowania dużej organizacji od środka,
- zdobycie doświadczenia zawodowego poprzez wykonywanie ciekawych zadań w ramach indywidualnych praktyk.
- dobrą atmosferę sprzyjającą współpracy
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo zdalnej
- kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność