Oferty
Telefonicznego Doradcy klienta - branża odzieżowa (j. czeski)
Nowa
Support

Telefonicznego Doradcy klienta - branża odzieżowa (j. czeski)

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

komunikatywność

język czeski

obsługa klienta

Opis stanowiska

CCIG to 22 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.) nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA oraz za 'Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie' w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!

 

Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy klienta - branża odzieżowa i obsługuj klientów w języku czeskim.

Praca zdalna z j. czeskim | obsługa klientów sklepów odzieżowych


Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie,
  • odpowiadanie na maile klientów,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
  • dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta - postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona!


Nasze wymagania:

  • posługiwanie się j. czeskim i j. polskim na poziomie min C1,
  • gotowość do podjęcia współpracy od zaraz,
  • łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność,
  • staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.


To oferujemy:

  • gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
  • umowę zlecenie,
  • elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
  • pełne wdrożenie do pełnionej roli - 3 dni robocze zdalnie a następnie 2 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
  • współpracę w pełni zdalną po 2 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy - projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie,
  • benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenia grupowego.


Etapy rekrutacji

  • Rozmowa telefoniczna
  • Weryfikacja językowa
  • Spotkanie w formie zdalnej
  • Rozpoczęcie współpracy


Brzmi ciekawie? Aplikuj! Już za chwilę razem będziemy dostarczać klientom najwyższą jakość obsługi.


Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem czeskim.

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

Nowa
12 000 - 15 000 pln
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
zarządzanie zespołem
decyzyjność
Nowa

Specjalista ds obsługi klienta - projekt infolinii obsługowej

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Zielona Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Nowa

Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

Nowa
8 000 pln
APS
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
język niemiecki
Nowa

System Engineer

Nowa
12 000 - 15 000 pln
Limango
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
OSI
Linux
Bash
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

Nowa
Bean&Buddies Sp. z o.o.
Warszawa
proaktywna postawa
dobra organizacja pracy
realizacja projektów
Nowa