Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
zatrudni w Dziale Nauki, Innowacji i Zarządzania Projektami na stanowisko:
Specjalista/ka ds. pozyskiwania projektów
Miejsce pracy: Poznań, ul. Fredry 10
Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności:
przygotowanie lub pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych/dokumentacji aplikacyjnej w zakresie badań naukowych, klinicznych, projektów B+R, projektów dydaktycznych, inwestycyjnych, programów krajowych, międzynarodowych oraz innych źródeł zewnętrznych - zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz opracowywania dokumentów towarzyszących
monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania, a także powiązanych aktów prawnych odnoszących się do procedur aplikowania o środki na realizację projektów
umiejętność badania potrzeb i analizowania możliwości – zdolność do identyfikowania możliwości rozwoju Uczelni poprzez projekty oraz analizowania potencjalnych szans z nimi związanych
intensywna współpraca ze środowiskiem naukowym, instytucjami zewnętrznymi, krajowymi i zagranicznymi oraz innymi jednostkami Uczelni – w zakresie upowszechnienia informacji nt. programów i naborów, a następnie – w zakresie przygotowania aplikacji
tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych w procedurze aplikacyjnej naborów wniosków o dofinansowanie – w tym dokumentacji dotyczącej analizy finansowej (modele finansowe)
prowadzenie konsultacji, negocjacji oraz kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi (realizacja działań związanych z uzupełnieniami dokumentacji aplikacyjnej, procedurami odwoławczymi, przygotowaniem dokumentacji wymaganej do zawarcia umowy o dofinansowanie)
Dalsze zadania realizowane na stanowisku w następstwie pozyskania projektów:
realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków publicznych (krajowych i UE) - weryfikacja zakresu projektów, budżetu, kontrola i nadzór nad dokumentacją merytoryczną, kadrowo-płacową, finansową, sprawozdawczość, rozliczanie projektu, procedura zamówień, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych niezbędnych dokumentów
zapewnienie spójności danych pomiędzy zespołami pracującymi nad projektem oraz udział w kontrolach projektów prowadzonych przez podmioty zewnętrzne oraz wewnętrzne Jednostki Uczelni
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów
Wymagane doświadczenie i wykształcenie:
wykształcenie wyższe
min. 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z pozyskiwaniem dofinansowania dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
praktyczna znajomość programów oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów
bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
zdolność przekrojowej analizy danych i formułowania wniosków
znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, komunikatywność, asertywność, cierpliwość i terminowość
efektywne zarządzanie czasem i listą zadań
samodzielność i dokładność
kompetencje interpersonalne (wysoki poziom kultury osobistej, umiejętności komunikacyjne, zdolności negocjacyjne, umiejętność pracy zespołowej)
Dodatkowym atutem będą:
znajomość aktualnych aktów prawnych, przepisów, procedur i wytycznych dotyczących rozliczeń i realizacji projektów finansowanych w ramach krajowych i międzynarodowych programów
doświadczenie przy realizacji projektów B+R
znajomość systemów aplikacyjnych i sprawozdawczych SL2014, LSI, SOWA, OSF, CST2021, SM EFS, EU Participant Portal
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w uczelni publicznej z ponad 100-letnią historią
możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń
pakiet świadczeń socjalnych (kartę uprawniającą do zakupu usług sportowo-kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku i inne)
Rekomendowane oferty