dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie (w szczególności zarządzeń Władz Uczelni, umów, wniosków),
prowadzenie kalendarza Rektora oraz obsługa spotkań Władz Uczelni,
dbanie o dobry wizerunek firmy i dobre relacje w firmie,
obsługa korespondencji firmowej,
współpraca z pozostałymi działami uczelni,
sporządzanie pism, tekstów przemówień, protokołów i prezentacji,
udział w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Biuro Rektora,
wsparcie w wykonywaniu obowiązków Rektora i Władz Uczelni,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami, m.in. MEiN, PKA, NAWA.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
znajomość specyfiki prowadzenia biura,
samodzielność w działaniu i wysoka kultura osobista,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny),
bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( m.in. Excel, Outlook, MS Teams),
umiejętność pracy pod presją czasu,
gotowość do pracy w wybrane weekendy (jedna/dwie soboty w miesiącu),
znajomość środowiska akademickiego będzie dodatkowym atutem.
WYMAGANE DOKUMENTY:
CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz znajomość języków obcych.
Zainteresowanych, którzy spełniają powyższe wymagania, prosimy o przesłanie wszystkich wyżej wymienionych dokumentów na adres: a.prus@vizja.pl.
W tytule e-maila należy wpisać: Rekrutacja – Asystentka/Asystent Biura Rektora
Rekomendowane oferty