Asystentka / Asystent Biura Rektora
Nowa
Praca biurowa

Asystentka / Asystent Biura Rektora

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

wykształcenie wyższe

Opis stanowiska

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie (w szczególności zarządzeń Władz Uczelni, umów, wniosków),

  • prowadzenie kalendarza Rektora oraz obsługa spotkań Władz Uczelni,

  • dbanie o dobry wizerunek firmy i dobre relacje w firmie,

  • obsługa korespondencji firmowej,

  • współpraca z pozostałymi działami uczelni,

  • sporządzanie pism, tekstów przemówień, protokołów i prezentacji,

  • udział w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Biuro Rektora,

  • wsparcie w wykonywaniu obowiązków Rektora i Władz Uczelni,

  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami, m.in. MEiN, PKA, NAWA.



WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe

  • poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,

  • znajomość specyfiki prowadzenia biura,

  • samodzielność w działaniu i wysoka kultura osobista,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny),

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( m.in. Excel, Outlook, MS Teams),

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • gotowość do pracy w wybrane weekendy (jedna/dwie soboty w miesiącu),

  • znajomość środowiska akademickiego będzie dodatkowym atutem.


WYMAGANE DOKUMENTY:

CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz znajomość języków obcych.


Zainteresowanych, którzy spełniają powyższe wymagania, prosimy o przesłanie wszystkich wyżej wymienionych dokumentów na adres: a.prus@vizja.pl.

W tytule e-maila należy wpisać: Rekrutacja – Asystentka/Asystent Biura Rektora