B2B Customer Success Specialist
Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?
Dołączając do uPacjenta 👨⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi. Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – dołącz do nas!
Na stanowisku B2B Customer Success Specialist będziesz będziesz odpowiadać za kompleksową organizację Akcji Zdrowia dla klientów B2B – czyli firm, które chcą zadbać o zdrowie swoich pracowników.
Twoją rolą będzie bieżący kontakt z klientem, ustalenie szczegółów wydarzenia oraz koordynowanie całego procesu – od zaplanowania terminów, przez przygotowanie materiałów, po umawianie medyków i logistykę wydarzeń w różnych lokalizacjach.
Po zakończeniu akcji zajmiesz się jej rozliczeniem oraz przygotowaniem raportu dla klienta.
Na co dzień będziesz współpracować z zespołem sprzedaży, operacji, logistyki i medycznym, żeby wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie z planem.
Pracujemy z dużymi i prestiżowymi brandami takimi jak Jeronimo Martins, mBank, BNP Paribas, Yes biżuteria, T-mobile, Siemens i wiele innych, a Twoja rola będzie miała realny wpływ na doświadczenia naszych partnerów i jakość naszych usług.
Szukamy osoby, która nie tylko skutecznie realizuje projekty, ale także aktywnie szuka sposobów, by poprawić doświadczenia naszych klientów i usprawnić wewnętrzne procesy.
📋 Twoje zadania na tym stanowisku:
- bezpośrednia współpraca z klientami B2B (duże i średnie przedsiębiorstwa) przy realizacji projektów wellbeingowych (eventy zdrowia, badania profilaktyczne, edukacja zdrowotna i inne)
- bieżący kontakt z klientami B2B (mailowy, telefoniczny oraz spotkania online), w celu ustalenia szczegółów oraz koordynacji wydarzeń
- planowanie terminów eventów, przygotowanie materiałów, umawianie medyków i logistyka wydarzeń w różnych lokalizacjach
- współpraca z zespołem sales, operacyjnym, medycznym i logistycznym
- realizacja wskaźników KPIs związanych z zadowoleniem klienta oraz utylizacją usługi
- podnoszenie wartości klientów, poprzez realizację strategii upsellingowej
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami b2b
- dbanie o jakość i doświadczenia klienta (Customer Experience)
- słuchanie potrzeb oraz feedbacku klientów, raportowanie ich przełożonemu
- rozliczenie akcji oraz przygotowywanie raportów dla klientów
🎯 Czego od Ciebie oczekujemy:
- min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B – np. w działach success, działach obsługi klienta b2b, eventów
- min. 1 rok doświadczenia w prowadzeniu projektów end to end
- min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu spotkań z klientami B2B
- doskonała organizacja pracy oraz umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- umiejętności jasnej i partnerskiej komunikacji z klientem
- nastawienia na rozwiązywanie problemów
- odporność na stres
- samodzielność
- otwartość na feedback
- nastawienie na realizację celów
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
💪 Mile widziane:
- znajomość Hubspot / inne CRM do prowadzenia projektów
- doświadczenie w pracy z Google Workspace
- zainteresowanie branżą medyczną
📝 W zamian za Twoją wiedzę i zaangażowanie oferujemy:
- współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz
- prywatną opiekę medyczną LuxMed 👩⚕️
- kartę MultiSport 🤸♂️
- dodatkowy dzień wolny w urodziny
- super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień
- zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny 🩸
- elastyczny czas pracy- pracę zaczynamy między 7:00-10:00
- możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura/ 3 dni zdalnie)
- dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
- jeśli wybierzesz umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne
❓ Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?
etap 1: rozmowa online z naszą rekruterką, aby lepiej się poznać – maks. 45 min.
etap 2: spotkanie online z Customer Success Team Lead - ok 60 min
etap 3: zadanie rekrutacyjne do samodzielnego opracowania i prezentacja rozwiązania
etap 4: przekazanie decyzji 🏆
🏆uPacjenta winning formula:
- ⭐Act like a founder
- ⭐We care for our customers
- ⭐Focus on the greatest impact
- ⭐Test your ideas fast and iterate
- ⭐Remember to communicate