B2B Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

B2B Customer Success Specialist

8 500 - 9 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 8 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 500 - 9 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 8 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

sprzedaż B2B

prowadzenie projektów

Mile widziane

CRM

HubSpot

Google Workspace

branża medyczna

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

B2B Customer Success Specialist


Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?

Dołączając do uPacjenta 👨‍⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi. Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – dołącz do nas!

Na stanowisku B2B Customer Success Specialist będziesz będziesz odpowiadać za kompleksową organizację Akcji Zdrowia dla klientów B2B – czyli firm, które chcą zadbać o zdrowie swoich pracowników. 


Twoją rolą będzie bieżący kontakt z klientem, ustalenie szczegółów wydarzenia oraz koordynowanie całego procesu – od zaplanowania terminów, przez przygotowanie materiałów, po umawianie medyków i logistykę wydarzeń w różnych lokalizacjach. 

Po zakończeniu akcji zajmiesz się jej rozliczeniem oraz przygotowaniem raportu dla klienta. 

Na co dzień będziesz współpracować z zespołem sprzedaży, operacji, logistyki i medycznym, żeby wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie z planem. 

Pracujemy z dużymi i prestiżowymi brandami takimi jak Jeronimo Martins, mBank, BNP Paribas, Yes biżuteria, T-mobile, Siemens i wiele innych, a Twoja rola będzie miała realny wpływ na doświadczenia naszych partnerów i jakość naszych usług. 

Szukamy osoby, która nie tylko skutecznie realizuje projekty, ale także aktywnie szuka sposobów, by poprawić doświadczenia naszych klientów i usprawnić wewnętrzne procesy. 


📋 Twoje zadania na tym stanowisku:

  • bezpośrednia współpraca z klientami B2B (duże i średnie przedsiębiorstwa) przy realizacji projektów wellbeingowych (eventy zdrowia, badania profilaktyczne, edukacja zdrowotna i inne) 
  • bieżący kontakt z klientami B2B (mailowy, telefoniczny oraz spotkania online), w celu ustalenia szczegółów oraz koordynacji wydarzeń
  • planowanie terminów eventów, przygotowanie materiałów, umawianie medyków i logistyka wydarzeń w różnych lokalizacjach
  • współpraca z zespołem sales, operacyjnym, medycznym i logistycznym
  • realizacja wskaźników KPIs związanych z zadowoleniem klienta oraz utylizacją usługi 
  • podnoszenie wartości klientów, poprzez realizację strategii upsellingowej 
  • budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami b2b 
  • dbanie o jakość i doświadczenia klienta (Customer Experience)
  • słuchanie potrzeb oraz feedbacku klientów, raportowanie ich przełożonemu
  • rozliczenie akcji oraz przygotowywanie raportów dla klientów


🎯 Czego od Ciebie oczekujemy:

  • min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B – np. w działach success, działach obsługi klienta b2b, eventów 
  • min. 1 rok doświadczenia w prowadzeniu projektów end to end
  • min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu spotkań z klientami B2B 
  • doskonała organizacja pracy oraz umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • umiejętności jasnej i partnerskiej komunikacji z klientem
  • nastawienia na rozwiązywanie problemów 
  • odporność na stres
  • samodzielność
  • otwartość na feedback 
  • nastawienie na realizację celów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 


💪 Mile widziane:

  • znajomość Hubspot / inne CRM do prowadzenia projektów 
  • doświadczenie w pracy z Google Workspace
  • zainteresowanie branżą medyczną 


📝 W zamian za Twoją wiedzę i zaangażowanie oferujemy:

  • współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed 👩‍⚕️
  • kartę MultiSport 🤸‍♂️
  • dodatkowy dzień wolny w urodziny 
  • super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień
  • zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny 🩸
  • elastyczny czas pracy- pracę zaczynamy między 7:00-10:00 
  • możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura/ 3 dni zdalnie)
  • dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
  • jeśli wybierzesz umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne


❓ Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?

etap 1: rozmowa online z naszą rekruterką, aby lepiej się poznać – maks. 45 min.

etap 2: spotkanie online z Customer Success Team Lead - ok 60 min

etap 3: zadanie rekrutacyjne do samodzielnego opracowania i prezentacja rozwiązania 

etap 4: przekazanie decyzji 🏆


🏆uPacjenta winning formula:

  1. ⭐Act like a founder
  2. ⭐We care for our customers
  3. ⭐Focus on the greatest impact 
  4. ⭐Test your ideas fast and iterate
  5. ⭐Remember to communicate


8 500 - 9 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 8 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Nowa
7 100 - 9 100 PLN/mies.
Transcom Worldwide Poland
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa