Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?
Dołączając do uPacjenta 👨⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której pacjenci mogą zamawiać domowe pobrania i dbać o profilaktykę na co dzień. Naszą misją jest aktywne dbanie o zdrowie. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎
Jeśli także w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga uPacjenta czeka na Ciebie!
O stanowisku:
Na stanowisku Copywriter będziesz tworzyć oryginalne treści dla prężnie rozwijającej się marki, biorąc czynny udział w kreatywnych procesach zespołu marketingowego. Gwarantujemy, że dzięki różnorodności wyzwań i formatów, codzienna praca nigdy nie będzie nudna, a każda chwila spędzona w zespole przyniesie nowe inspiracje.
Jeśli pisanie to Twój żywioł, social media masz w małym palcu, a na hasło „UX copywriting” uśmiechasz się, bo wiesz, o co chodzi! – mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!
Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.
📋 Co będziesz robić?
- Tworzyć kreatywne krótkie treści na potrzeby kampanii marketingowych (B2B i B2C).
- Kreować wartościowe materiały marketingowe – od ebooków i infografik po newslettery i oferty.
- Współtworzyć i realizować strategie komunikacji marki i układać posting plany.
- Tworzyć treści na social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok).
- Przygotowywać treści na stronę internetową i landingi zgodnie z zasadami UX copywritingu.
- Będziesz ściśle współpracować z zespołem marketingowym, w tym z zespołem influencer marketingu oraz działem marketing automation, aby wspólnie tworzyć angażującą i spójną komunikację marki w różnych kanałach.
🎯 Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w pisaniu krótkich treści na media społecznościowe, w tym znajomości zasad UX copywritingu.
- Znajomości trendów w komunikacji i social mediach.
- Lekkiego pióra oraz doskonałej znajomości zasad języka polskiego.
- Minimum 2 lat doświadczenia (najlepiej w agencji reklamowej lub dziale kreacji po stronie klienta).
- Znajomości dobrych praktyk copywritingu i reklamy.
- Portfolio, które pokaże, co potrafisz!
🎯 Ważna jest dla nas również:
- Kreatywność – lubimy nieszablonowe podejście!
- Samodzielność – nie zawsze wszystko będzie gotowe na tacy.
- Otwartość na współpracę, feedback i poprawki – praca zespołowa to klucz.
- Inicjatywa i chęć rozwoju – nie lubimy stać w miejscu!
Brzmi jak coś dla Ciebie? Daj nam znać! Wyślij CV i portfolio – chętnie zobaczymy, jak władasz słowem. Do usłyszenia! 😊
👉 Z naszej strony oferujemy:
- Współpracę w ramach kontraktu B2B.
- Wynagrodzenie B2B 7 000 - 9 000 netto + VAT.
- Prywatną opiekę medyczną LuxMed. 👩⚕️
- Kartę MultiSport.🤸♂️
- Super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień.
- Zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny. 🩸
-
Praca w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze, nasze biuro mieści się przy ul. Kuklińskiego 17A w Krakowie lub w Central Point przy ul.Marszałkowskiej w Warszawie.
- dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Przy współpracy na umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne.
- Dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny. 🎂
👉Jak wygląda proces rekrutacji
- rozmowa online z HR, aby się lepiej poznać - maks. 45 min.
- zadanie rekrutacyjne
- rozmowa online z Head of Marketing oraz COO
- decyzja 😉