Inspektor/Inspektorka w Referacie Archiwum Akt Stanu Cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego

Praca biurowa

Inspektor/Inspektorka w Referacie Archiwum Akt Stanu Cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego

Praca biurowa

plac Wolności 12A, Katowice

Urząd Miasta Katowice

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
administracja
Administracja publiczna
obsługa klienta

Opis stanowiska

Zatrudniając się w Urzędzie Miasta Katowice, możesz liczyć na stabilne warunki pracy i szeroki wachlarz benefitów, które realnie wspierają Twoją codzienność – zarówno zawodową, jak i prywatną:

✅ Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

✅ Dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego,

✅ Premie motywacyjne – doceniamy Twoje zaangażowanie,

✅ Trzynasta pensja – dodatkowe wynagrodzenie co roku,

✅ Nagrody jubileuszowe za długoletnią pracę,

✅ Pakiet socjalny, również dla członków Twojej rodziny,

✅ Grupowe ubezpieczenie zdrowotne i na życie,

✅ Dofinansowanie do okularów i soczewek,

✅ Nieoprocentowane pożyczki pracownicze do 40 000 zł,

✅ Wsparcie psychologiczne, gdy tylko tego potrzebujesz,

✅ Szkolenia i kursy, które rozwijają Twoje kompetencje.

 

Poszukujesz pracy administracyjno-biurowej i chcesz rozwijać karierę w naszym Urzędzie?

Aplikuj na stanowisko inspektora/inspektorki w Referacie Archiwum Akt Stanu Cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego!

przygotowywaniem dokumentów potwierdzających stan cywilny, takich jak odpisy aktów urodzenia, małżeństwa czy zgonu. To odpowiedzialna


Czym będziesz się zajmować?

Będziesz wykonywać zadania istotne dla mieszkańców Katowic przygotowując dokumenty potwierdzających stan cywilny, takie jak odpisy aktów urodzenia, małżeństwa czy zgonu.

 

Kogo szukamy?

Szukamy osób z wykształceniem wyższym, które chcą zdobywać doświadczenie w administracji i realnie wpływać na jakość usług dla mieszkańców.

 

Dodatkowo cenimy:

  • wykształcenie administracyjne,

  • doświadczenie w administracji publicznej oraz w bezpośredniej obsłudze klienta,

  • postawę prokliencką i komunikatywność,

  • dobrą organizację i odporność na stres.

 

Aplikowanie – krok po kroku:

  • pobierz i wypełnij formularz aplikacyjny ze strony UM Katowice lub odbierz go osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców przy Rynku 1,

  • dołącz kopie dokumentów potwierdzających Twoje wykształcenie,

  • przekaż nam swoją aplikację zgodnie ze wskazówkami na stronie Urzędu.

 

👉 Kilka dodatkowych wskazówek:

ℹ️ Rekrutację prowadzimy według formalnych procedur. Bez obaw! Są jasno opisane w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) UM Katowice. W ogłoszeniu znajdziesz m.in. przejrzystą listę wymaganych dokumentów, a także wskazówki jak prawidłowo złożyć aplikację i jak dowiesz się o kolejnym etapie naboru.


Brzmi jak idealne miejsce do rozwoju kariery? Nie czekaj – zgłoś się i pracuj z nami w sercu Katowic! Czekamy na Twoją aplikację do 24 października 2025 r.

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
administracja
Administracja publiczna
obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 16.10.2025

Inspektor/Inspektorka w Referacie Archiwum Akt Stanu Cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego

Podsumowanie oferty

Inspektor/Inspektorka w Referacie Archiwum Akt Stanu Cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego

plac Wolności 12A, Katowice

Urząd Miasta Katowice

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Urząd Miasta Katowice (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danyc... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca