Digital Analytics Specialist
Marketing

Digital Analytics Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
JAKI BĘDZIE ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Analiza ruchu w środowiskach webowych – weryfikowanie hipotez i wyznaczanie kierunków (KPI)
  • Opracowywanie raportów i rekomendacji na bazie zbieranych danych
  • Monitorowanie i analiza efektywnościowa prowadzonych działań w kontekście analitycznym
  • Analiza konwersyjności oraz definiowania obszarów mających wpływ na jej poprawę i ich optymalizacja

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Wiedzy i zainteresowania zagadnieniami z zakresu digital marketingu w kontekście analiz wyników – Social Media, SEO, kampanie paid, e-commarce
  • Praktycznej oraz udokumentowanej znajomości środowisk oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Adobe Analytics, Hotjar, Facebook Analytics, Senuto)
  • Bardzo dobrej znajomości programów: Excel, Google Sheets, Power Point
  • Znajomości i umiejętności wdrażania skryptów trakujących (GA/GTM/Adobe)
  • Odpowiedzialności, zaangażowania i niesłabnącego entuzjazmu
  • Mile widziane: znajomość zagadnień z zakresu UX, doświadczenia w przeprowadzaniu testów A/B (Google Optimize), znajomość programów Marketing Automation – Sales Force (Pardot), znajomość SQL

CO TOBIE OFERUJEMY?

  • Pracę dla międzynarodowych klientów w jednej z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce
  • Pracę zdalną w okresie pandemii, po niej prawdopodobnie model mieszany
  • Bycie częścią Zespołu profesjonalistów z wizją, którzy rozwijają i tworzą unikalne środowisko pełne kreatywności, pasji u humoru. Zespołu, w którym panuje świetna atmosfera!
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dowolną formę zatrudnienia
  • Ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną