JAKI BĘDZIE ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- Analiza ruchu w środowiskach webowych – weryfikowanie hipotez i wyznaczanie kierunków (KPI)
- Opracowywanie raportów i rekomendacji na bazie zbieranych danych
- Monitorowanie i analiza efektywnościowa prowadzonych działań w kontekście analitycznym
- Analiza konwersyjności oraz definiowania obszarów mających wpływ na jej poprawę i ich optymalizacja
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Wiedzy i zainteresowania zagadnieniami z zakresu digital marketingu w kontekście analiz wyników – Social Media, SEO, kampanie paid, e-commarce
- Praktycznej oraz udokumentowanej znajomości środowisk oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Adobe Analytics, Hotjar, Facebook Analytics, Senuto)
- Bardzo dobrej znajomości programów: Excel, Google Sheets, Power Point
- Znajomości i umiejętności wdrażania skryptów trakujących (GA/GTM/Adobe)
- Odpowiedzialności, zaangażowania i niesłabnącego entuzjazmu
- Mile widziane: znajomość zagadnień z zakresu UX, doświadczenia w przeprowadzaniu testów A/B (Google Optimize), znajomość programów Marketing Automation – Sales Force (Pardot), znajomość SQL
CO TOBIE OFERUJEMY?
- Pracę dla międzynarodowych klientów w jednej z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce
- Pracę zdalną w okresie pandemii, po niej prawdopodobnie model mieszany
- Bycie częścią Zespołu profesjonalistów z wizją, którzy rozwijają i tworzą unikalne środowisko pełne kreatywności, pasji u humoru. Zespołu, w którym panuje świetna atmosfera!
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dowolną formę zatrudnienia
- Ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną