Key Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Key Account Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

Analiza Danych

Znajomość strategii biznesowych

HVAC

angielski

sprzedaż

sprzedaż B2B

negocjacje

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Co z nami wspólnie osiągniesz

  • Będziesz realizować cele sprzedażowe na rynku polskim, dbając o rozwój i wzrost wyników sprzedażowych. Obszar wykonywania pracy: województwo śląskie, dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie.
  • Przygotujesz coroczne negocjacje kontraktowe, w tym analizy, symulacje oraz zestawienia niezbędnych danych.
  • Zapewnisz operacyjne zarządzanie hurtownikami, obejmujące organizację treningów, eventów, wizyt sprzedażowych oraz wdrażanie kampanii marketingowych i działań komunikacyjnych.
  • Będziesz zbierać oraz analizować dane strategiczne, raportować wyniki sprzedażowe i rekomendować działania optymalizacyjne.
  • Rozwiniesz i wdrożysz indywidualne strategie dla hurtowni, dbając o skuteczne zarządzanie danymi klientów oraz kontrolę stanów magazynowych u dystrybutorów.
  • Zapewnisz ścisłą współpracę z zespołami RMS, PR i DTH w regionach, koordynując wspólne działania i wymianę kluczowych informacji.


Czego potrzebujemy od Ciebie aby osiągnąć sukces

  • Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B, rozwoju biznesowym lub strategicznym
  • Wykształcenia wyższego w zakresie inżynierii, administracji biznesowej lub ekonomii 
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, szczególnie przy zarządzaniu prestiżowymi klientami
  • Zawansowane umiejętności prezentowania i negocjowania
  • Mile widziane doświadczenie w segmencie HVAC (produkcja lub hurt)
  • Umiejętności pozyskiwania, analizowania oraz interpretacji danych
  • Samodzielności w działaniu
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację 
  • Prawa jazdy kat. B


Co mamy wyjątkowego

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • W relacji przełożony - pracownik - jasne określenie celów, zadań i wyzwań
  • Wsparcie w czasie wdrożenia i dalszego rozwoju
  • Elastyczne podejście do czasu pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport oraz możliwość korzystania z Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Dwa dodatkowe dniu urlopu

Rekomendowane oferty

Ajent

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Gdynia
dobra organizacja pracy
obsługa kasy fiskalnej
obsługa klienta
Nowa