Poszukujemy doświadczonego Technical Product Ownera, który weźmie pod swoje skrzydła rozwój naszych kluczowych platform i aplikacji.
Będziesz współpracować z zespołem nad:
⦁ Platformą e-commerce – rozwijanie funkcjonalności i optymalizacja ścieżek zakupowych (m.in. koszyk, zamówienia):
- Komunikacja z użytkownikami – zarządzanie interakcją w platformie e-commerce i aplikacji mobilnej, wdrażanie rekomendacji i automatyzacja komunikacji.
- Optymalizacja ścieżek zakupowych – łączenie ścieżek zakupowych i płatności z rozwiązaniem mobile,
- Redesign istniejącej platformy w oparciu o najlepsze praktyki UX/UI, analizę zachowań użytkowników
⦁ Systemami CC - dashboard infolinii – usprawnianie obsługi klienta i procesów w ramach contact center.
Jeśli lubisz łączyć świat biznesu z technologią, mieć realny wpływ na kształt produktów oraz współpracować z dynamicznym zespołem IT – zapraszamy na pokład!
Twoje zadania:
⦁ Definiowanie kierunków rozwoju (celów, rezultatów, roadmap) we współpracy z interesariuszami.
⦁ Rozwój produktów od koncepcji i planowania, przez testy, aż po wdrożenie i utrzymanie.
⦁ Tworzenie i doprecyzowywanie backlogu – opracowywanie user stories i dokumentacji dla zespołu deweloperskiego.
⦁ Wdrażanie nowych funkcjonalności i rozwiązań technologicznych: organizacja pracy, odbiory z biznesem, integracje z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
⦁ Proaktywne zarządzanie zmianą – identyfikacja ryzyk, tworzenie planów awaryjnych i reagowanie na sytuacje kryzysowe.
⦁ Optymalizacja UX – współtworzenie makiet i projektów graficznych, dbanie o najlepsze doświadczenia użytkownika.
⦁ Analiza i wyciąganie wniosków z danych liczbowych, badań rynkowych, feedbacku od klientów (również pod kątem marketing automation).
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum 4 lat doświadczenia jako Product Owner.
- Masz na koncie wdrożone produkty, którymi możesz się pochwalić?
- Lubisz wprowadzać zmiany? Opowiedz co wdrożyłeś/aś u swoich dotychczasowych pracodawców.
- Umiejętności analitycznych na wysokim poziomie – potrafisz tworzyć i rozwijać produkty w oparciu o dane i potrzeby biznesu.
- Doświadczenia z platformami e-commerce i/lub aplikacjami mobilnymi.
- Znajomość metodyk Agile/Scrum – umiejętność zarządzania backlogiem, organizacji sprintów i pracy w Scrum of Scrums.
- Zrozumienie UX/UI – współpraca z zespołem projektowym nad poprawą interfejsów i doświadczenia użytkownika.
- Umiejętność priorytetyzacji – efektywne zarządzanie backlogiem zgodnie z celami biznesowymi.
- Doświadczenie w pracy z dostawcami zewnętrznymi - monitoring i rozliczenia.
- Znajomość narzędzi projektowych Jira/Confluence w stopniu zaawansowanym.
- Samodzielności i konsekwencji w działaniu – stawiamy na osoby z inicjatywą i pasją do realizacji celów.
- Znajomość technologii – podstawowa wiedza o API, SQL, CRM, React Native, PHP, Firebase, oraz integracjach systemów.
- Umiejętność pozyskiwania danych.
- Znajomości języka angielskiego (min. B2).
- Świadomości trendów w nowych technologiach (marketing automation, innowacje w e-commerce itd.).
Mile widziane:
- Praktyka w roli Analityka Biznesowego lub Programisty.
- Doświadczenie w obszarze marketing automation.
- Znajomość narzędzi, takich user.com, HotJar, Analytics, GetResponse, MixPanel lub podobnych.
- Znajomość REST API.
Pracując u nas otrzymujesz w pakiecie:
- Świetną atmosferę w zgranym zespole - to nie tylko pusty slogan, to jeden z naszych priorytetów,
- Formę współpracy uzależnioną od Twoich preferencji – do wyboru UoP lub B2B oraz zakres benefitów odpowiednio dostosowany do formy współpracy,
- Brak nadgodzin – bo dbamy o twoją równowagę wewnętrzną 😁
- Świetnie wyposażone, nowoczesne biuro w Warszawie, Wola Retro,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Management, z którym się dogadasz,
- Zapewniamy także zdrowy work-life balance: mamy w ciągu dnia dodatkowe pół godziny przerwy na siłownię, jogę, medytację, poczytanie książki czy zagranie w grę: jak ją wykorzystasz, zależy tylko od Ciebie!
- Czas na odpoczynek niezależnie od formy współpracy 😉
- Na tym nasze benefity się nie kończą: mamy m.in. kartę sportową dla Ciebie oraz Twoich bliskich, dostęp do Strefy VanityStyle Premium – holistycznej platformy online z zakresu zdrowia fizycznego i psychicznego, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, platformę do nauki j. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego oraz włoskiego, tańsze bilety do kina i teatru, dofinansowanie do wypoczynku, okularów, dodatkowy stażowy urlop - dbamy o samopoczucie naszego zespołu wykorzystując wszelkie możliwe sposoby :)
- Akcje charytatywne są dla Ciebie ważne? Dla nas też – zaprosimy Cię do udziału w projektach wolontariackich. Możesz je również samodzielnie zgłosić!
- Spotkania integracyjne, na których poczujesz pełen chill 🍹
- Kawa i herbata jak z najlepszej kawiarni, owoce w naszej świetnie wyposażonej kuchni,
- A na większy głód mamy dla Was w atrakcyjnych cenach kanapki oraz lunche 😊
- i wiele innych dodatków, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowo. W końcu robimy wyjątkowe rzeczy 💚
Jak wygląda rekrutacja?
- Krótka rozmowa wstępna (telefonicznie).
- Spotkanie (online) z Liderem PM-ów oraz HRBP.
- Spotkanie (online/na żywo) z bezpośrednim przełożonym.
- Finalna decyzja i przekazanie oferty.
Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych produktów – aplikuj już teraz!
Kilka słów na koniec:
⦁ Stawiamy na ludzi z pasją i głową pełną pomysłów.
⦁ Nie boimy się wyzwań, zmian i nowych technologii – wręcz przeciwnie, szukamy osób, które pomogą nam je wprowadzać.
⦁ Wierzymy w dobrą energię i partnerskie relacje – zarówno w zespole, jak i z klientami.
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w projektach, które zmieniają sposób myślenia o zdrowiu, sporcie i komforcie użytkowników!