Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
🟩 Twój zakres obowiązków:
- analiza i opiniowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa i regulacjach ostrożnościowych oraz ich wpływu na działalność Banku, w tym w szczególności opiniowanie regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowych, nowych lub zmienianych produktów i usług Banku w obszarze związanym z ofertą detaliczną lub firmową,
- identyfikacja i ocena ryzyka braku zgodności występującego w działalności Banku wraz z raportowaniem w tym zakresie,
- udział w projektach wdrażających zmiany prawa i regulacje ostrożnościowe takich jak DORA, CCD2, PSD3, AI Act, BMR, transakcje nieautoryzowane,
- przygotowywanie, wdrażanie i regularny przegląd procedur w zakresie działalności komórki Compliance,
- realizacja czynności kontrolnych w ramach zarzadzania ryzykiem braku zgodności (postępowania wyjaśniające, kontrole wdrożenia, testowania mechanizmów ryzyka braku zgodności),
- analiza oraz przeprowadzanie postępowań wyjaśniające w przypadku zgłoszeń o stwierdzonych naruszeniach przepisów (procedura whistleblowing).
🟩 Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze/uprawnienia radcy prawnego;
- minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawnych i regulacji ostrożnościowych – mile widziane doświadczenie w branżach regulowanych: banku, zakładzie ubezpieczeń, innej instytucji finansowej;
- znajomość przepisów prawa i regulacji ostrożnościowych z zakresu bankowości;
- znajomość języka angielskiego;
- odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków, strukturyzacji i rozwiązywania problemów, inicjatywa w działaniu, umiejętność redagowania tekstów i syntetycznego, zwięzłego wyrażania myśli w formie ustnej i pisemnej, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność systematycznego realizowania powierzonych zadań.
🟩 To oferujemy:
- bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone miesięcznym systemem premiowym,
- pracę w systemie zdalnym – do 100% pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA,
- program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową,
- zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo,
- nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego,
- platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu,
- możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej,
- atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe Velo.
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
💡 PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
💡 PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
💡 PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
💡 PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.