Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
🟩 Twój zakres obowiązków:
- Identyfikacja, ocena i monitorowanie ryzyka operacyjnego w różnych obszarach działalności banku
- Analiza danych dotyczących ryzyka operacyjnego i identyfikację trendów
- Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz ad-hoc dotyczących ryzyka operacyjnego dla kierownictwa banku
- Przeprowadzanie analiz ryzyka i scenariuszy stresowych
- Dokonywanie przeglądów oraz weryfikowanie efektywności i właściwości stosowanych rozwiązań w zakresie minimalizowania ryzyka operacyjnego w banku
- Opracowywanie i wdrażanie polityk, procedur i narzędzi zarządzania ryzykiem operacyjnym
- Tworzenie narzędzi analitycznych wspierających proces zarządzania ryzykiem operacyjnym
- Aktywny udział w procesie wdrożenia nowego systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym
- Koordynacja prac związanych z wdrożeniem systemu pomiędzy różnymi jednostkami banku i dostawcą
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym
🟩 Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonometrycznym, informatycznym, matematycznym, statystycznym lub pokrewnym
- Doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej
- Dobra znajomość regulacji prawnych dotyczących ryzyka operacyjnego
- Znajomość narzędzi analitycznych (np. Excel, SQL, Python)
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Umiejętność analizy zbiorów danych i wyciągania wniosków
- Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy, orientacja na cel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
🟩 To oferujemy:
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
💡 PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
💡 PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
💡 PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
💡 PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.