📌 Lokalizacja: (praca hybrydowa)
Warszawa, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C
🟩 Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie dokumentacją korporacyjną, w tym przygotowywanie agend i materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej i Zarządu oraz projektów uchwał, a także weryfikacja wniosków kierowanych do organów Banku.
- Przygotowywanie harmonogramów, materiałów oraz protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz jej komitetów.
- Redakcyjne i legislacyjne opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych oraz pełnomocnictw.
- Organizacja i formalno-prawna obsługa organów korporacyjnych, a także współpraca z jednostkami Banku w tym zakresie.
- Koordynacja obiegu dokumentów i prowadzenie rejestrów korporacyjnych.
- Przygotowywanie zestawień, raportów wspierających podejmowanie decyzji, a także notatek służbowych, analiz i oficjalnej korespondencji.
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu między członkami Rady Nadzorczej i Zarządu Banku.
- Wsparcie kluczowych zadań związanych z bieżącą obsługą korporacyjną Banku.
🟩 Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie.
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość prawa spółek handlowych.
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność.
- Wiedza z zakresu regulacji prawnych i standardów obowiązujących w sektorze bankowym.
- Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z członkami Rady Nadzorczej oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Banku.
🟩 To oferujemy:
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
💡 PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
💡 PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
💡 PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
💡 PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.