Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę. Obsługujemy 61 tysięcy klientów, zarówno Enterprise jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak MessageFlow, MailerLite, czy EmailLabs.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Mid/Senior SEO Specialist, która pomoże nam zwiększyć widoczność MessageFlow i EmailLabs w wynikach wyszukiwania. Nasz produkt to platforma automatyzująca komunikację i integrującą różne kanały messagingowe - kierujemy ją głównie do klientów B2B, w tym enterprise.
Szukamy osoby, która:
• Działa na liczbach i zawsze szuka obiektywnych danych, lubi w sposób uporządkowany testować, jak i gdzie klienci poszukują informacji,
• Potrafi analizować dane i wyciągać wnioski - korzysta z narzędzi analitycznych, monitoruje efektywność i regularnie raportuje wyniki,
• Śledzi zmiany w algorytmach i nowinki branżowe - potrafi szybko reagować i dostosowywać strategię,
• Ma min. 3 lata doświadczenia w branży technologicznej (SaaS),
• Ma doświadczenie w zwiększaniu widoczności marki, również w wynikach wyszukiwania opartych na AI,
• Potrafi i lubi współpracować z ludźmi: z zespołem contentowym oraz technicznym - wspólnie planuje działania i dba o spójność komunikacji,
• Proaktywnie zauważa i samodzielnie sugeruje zmiany, które mogą doprowadzić do lepszych efektów,
• Ma doświadczenie w pracy z HTML, WordPressem i danymi strukturalnymi,
• Potrafi przełożyć funkcjonalności produktów na korzyści dla poszczególnych person, na ich cele i KPI,
• Zna język angielski na poziomie min. C1 i jest otwarta na naukę języka technologicznego, technicznego.
Dobrze, jeśli znasz lub chcesz pracować z narzędziami takimi jak ⤵️
• Narzędzia AI (obowiązkowa znajomość i praktyczne wykorzystanie),
• GA4, GSC - analityka treści,
• GA - spinanie słów kluczowych,
• SEMrush - analiza konkurencji,
• Ahrefs - backlinki i analityka SEO,
• Screaming Frog - audyt techniczny treści,
• SurferSEO - optymalizacja treści pod kątem wyników wyszukiwania,
• Looker - raportowanie,
• Tag Manager - śledzenie zachowań - integracje z narzędziami.
Czym będziesz się zajmować?
• Współtworzeniem i aktualizacją content planu w oparciu o słowa kluczowe dla marki i person użytkowników,
• Planowaniem i realizacją strategii SEO - zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, w zakresie działań technicznych oraz contentowych,
• Przeprowadzaniem audytów SEO oraz rekomendacji optymalizacyjnych,
• Planowaniem i realizacją działań link buildingowych we współpracy z zespołem,
• Optymalizacją serwisów w różnych wersjach językowych,
• Poszukiwaniem rozwiązań i wdrażaniem optymalizacji stron pod kątem wyników wyszukiwania AI,
• Monitorowaniem widoczności, ruchu organicznego i konwersji,
• Przygotowywaniem raportów i rekomendacji na podstawie danych.
💼✔️ Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
• Lubisz pracować w Exelu, tworzyć raporty, analizować i podejmować decyzje w oparciu o dane,
• Proaktywnie poszukujesz nowych rozwiązań,
• Świetnie organizujesz pracę własną,
• Zmiany nie są dla Ciebie problemem i aktywnie w nich uczestniczysz.
Oferujemy:
• Możliwość pracy w szybko rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej, notowanej na GPW,
• Elastyczne formy zatrudnienia - B2B lub UoP,
• Pełne wyposażenie stanowiska pracy, w tym nowoczesny sprzęt,
• Pracę w modelu hybrydowym - biuro w Poznaniu lub Krakowie,
• Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy,
• Udział w branżowych szkoleniach i wydarzeniach - w pełni finansowany,
• Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym dofinansowanie karty MultiSport, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe.
Zachęcamy do aplikacji! 🚀
Rekomendowane oferty