Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?
Szukamy doświadczonego specjalisty PPC, który dołączy do zespołu Digital Product Development. Ten zespół odpowiada za weryfikację jakości i standardów tworzenia kampanii płatnych w Verseo, a jego codzienne zadania to wsparcie osób z działu Customer Success w analizie wyników i optymalizacji działań.
Idealny kandydat to taki, który ma za sobą doświadczenie w agencji marketingowej / jest freelancerem i rozumie dynamikę pracy z wieloma klientami jednocześnie.
Ważne dla nas jest również, abyś potrafił dzielić się swoją wiedzą z zespołem - zarówno szkoląc nowych specjalistów, jak i wspierając rozwój kompetencji działu Customer Success.
Najważniejsze na tym stanowisku będą:
- doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji płatnych kampanii Google, Meta czy Microsoft w jednym czasie - będziesz wsparciem dla kilkunastu specjalistów
- doświadczenie w pracy w agencji marketingowej lub współpracowałeś z wieloma klientami i branżami
- wysokie umiejętności analityczne,
- praca na danych,
- wysoka samodzielność w działaniu.
A szukamy osoby, która również:
- ma doświadczenie w pracy z danymi marketingowymi,
- bardzo dobrze zna i używa narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio),
- będzie bieżącym wsparciem zespołów obsługowych w optymalizacji kampanii płatnych (Google Ads i Meta Ads), kwestiach technicznych i strategii działań
- chętnie będzie szkolić nowych specjalistów i rozwijać kompetencje obecnych,
- lubi proponować i wdrażać nowe rozwiązania,
- zna język angielski na poziomie min. B1,
- mile widziane: znajomość SQL.
- monitorowanie i analiza wydajności kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
- identyfikacja obszarów optymalizacji i wprowadzania odpowiednich zmian w celu poprawy wyników kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
- codzienna praca z narzędziami Google Tag Manager, Google Analytics 4, Google Looker Studio,
- śledzenie trendów w środowisku Google Ads i Meta Ads,
- wsparcie członków zespołów obsługowych w wyżej wymienionych aspektach.
- posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads i Meta Ads,
- masz duże zdolności analityczne, wiesz jak pracować z danymi i szybko wyciągasz z nich wnioski,
- cechuje Cię otwartość oraz chęci do zdobywania i pogłębiania wiedzy,
- potrafisz pracować projektowo i lubisz zamykać tickety :)
- wynagrodzenie B2B → 10000 - 14000 zł netto + VAT,
- 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
- permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
- sprecyzowane zadania i cele,
- owoce, gorącą czekoladę, lodówkę ze słodyczami i wiele więcej!
- Sprawdzimy Twoje CV. Jeśli nasze must have nie będą się pokrywały z Twoją wiedzą i doświadczeniem - poinformujemy Cię o tym.
- Jeśli będą się pokrywały, otrzymasz od nas maila ze szczegółami rekrutacji oraz zaproszenie na pierwszy etap rozmowy z działem HR.
- Kolejnym krokiem będzie spotkanie w biurze oraz zadanie testowe.