PPC Quality Analyst
Nowa
Marketing

PPC Quality Analyst

Poznań
10 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Meta Ads

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PPC Quality Analyst

Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?


Szukamy doświadczonego specjalisty PPC, który dołączy do zespołu Digital Product Development. Ten zespół odpowiada za weryfikację jakości i standardów tworzenia kampanii płatnych w Verseo, a jego codzienne zadania to wsparcie osób z działu Customer Success w analizie wyników i optymalizacji działań.

Idealny kandydat to taki, który ma za sobą doświadczenie w agencji marketingowej / jest freelancerem i rozumie dynamikę pracy z wieloma klientami jednocześnie. 

Ważne dla nas jest również, abyś potrafił dzielić się swoją wiedzą z zespołem - zarówno szkoląc nowych specjalistów, jak i wspierając rozwój kompetencji działu Customer Success. 


Najważniejsze na tym stanowisku będą:


  • doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji płatnych kampanii Google, Meta czy Microsoft w jednym czasie - będziesz wsparciem dla kilkunastu specjalistów
  • doświadczenie w pracy w agencji marketingowej lub współpracowałeś z wieloma klientami i branżami
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • praca na danych, 
  • wysoka samodzielność w działaniu.


A szukamy osoby, która również:

  • ma doświadczenie w pracy z danymi marketingowymi,
  • bardzo dobrze zna i używa narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio),
  • będzie bieżącym wsparciem zespołów obsługowych w optymalizacji kampanii płatnych (Google Ads i Meta Ads), kwestiach technicznych i strategii działań
  • chętnie będzie szkolić nowych specjalistów i rozwijać kompetencje obecnych,
  • lubi proponować i wdrażać nowe rozwiązania,
  • zna język angielski na poziomie min. B1,
  • mile widziane: znajomość SQL.


Twoje zadania:

  • monitorowanie i analiza wydajności kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
  • identyfikacja obszarów optymalizacji i wprowadzania odpowiednich zmian w celu poprawy wyników kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
  • codzienna praca z narzędziami Google Tag Manager, Google Analytics 4, Google Looker Studio, 
  • śledzenie trendów w środowisku Google Ads i Meta Ads,
  • wsparcie członków zespołów obsługowych w wyżej wymienionych aspektach.


Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads i Meta Ads,
  • masz duże zdolności analityczne, wiesz jak pracować z danymi i szybko wyciągasz z nich wnioski,
  • cechuje Cię otwartość oraz chęci do zdobywania i pogłębiania wiedzy,
  • potrafisz pracować projektowo i lubisz zamykać tickety :)


Co oferujemy:

  • wynagrodzenie B2B → 10000 - 14000 zł netto + VAT,
  • 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
  • możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
  • sprecyzowane zadania i cele,
  • owoce, gorącą czekoladę, lodówkę ze słodyczami i wiele więcej!


Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

  1. Sprawdzimy Twoje CV. Jeśli nasze must have nie będą się pokrywały z Twoją wiedzą i doświadczeniem - poinformujemy Cię o tym.
  2. Jeśli będą się pokrywały, otrzymasz od nas maila ze szczegółami rekrutacji oraz zaproszenie na pierwszy etap rozmowy z działem HR.
  3. Kolejnym krokiem będzie spotkanie w biurze oraz zadanie testowe.


10 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Senior Paid Social Media Specialist

Nowa
G2A
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
social media
performance marketing
Nowa