Do zespołu Digital Product Development zajmującego się analityką i optymalizacją świadczonych przez nas usług (m.in. Google Ads, Meta Ads, Tik tok Ads, Linkedin Ads, zaawansowana konfiguracja analityki oraz SEO) szukamy osoby, która będzie odpowiadała za jakość realizacji usług SEO oraz bieżący support zespołów wykonawczych.
Celem tego stanowiska jest przeprowadzanie audytów realizacji usługi SEO, wyciąganie wniosków, wsparcie przy optymalizacji działań, wsparcie przy tworzeniu procesów oraz dbanie o najwyższą jakość świadczenia usług dla klienta. Na te działania składa się również kontakt z klientem oraz aktywne branie udziału w procesie reklamacji - stąd szukamy osoby o silnie rozwiniętych kompetencjach komunikacyjnych.
- min. 3 lata doświadczenia w SEO (obsługa, support, rozwój) - najchętniej udokumentowane na konkretnych przykładach,
- doświadczenie w pracy z narzędziami i analizą danych, m.in. Google Search Console, GA4, Ahrefs, Senuto,
- silnie rozwinięte kompetencje komunikacyjne.
- doświadczenie w obsłudze klienta B2B, korzystającego z usługi pozycjonowania,
- prokliencka postawa,
- znajomość dobrych praktyk rynkowych dot. realizacji usługi SEO,
- duża inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
- chęci dzielenia się wiedzą, supportowania działań innych pozycjonerów i wsparcie podczas spotkań z klientem,
- skrupulatność,
- zdolności analityczne i umiejętność pracy na danych,
- skoncentrowanie na postawionym celu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.
- przeprowadzanie audytów realizacji usługi SEO, wyciąganie wniosków, wsparcie przy optymalizacji działań,
- przeprowadzanie audytów istniejących procesów i procedur SEO oraz ich usprawnianie,
- odpowiedzialność za zgodność realizacji poszczególnych umów SEO z wytycznymi i standardami agencji,
- weryfikacja jakości oraz standardu świadczenia usług w ramach SEO (quality check),
- kontakt z klientami w celu szybkiego wyłapywania powtarzających się trendów czy zmian w wyników pracy,
- wsparcie managerów przy rozpatrywaniu zgłoszeń i reklamacji klientów,
- współpraca z naszą Satisfaction & Retention Manager – dbałość o najwyższy poziom satysfakcji i pozytywny feedback,
- … a to wszystko powinno realnie przyczynić się do zmniejszenia odpływu klientów korzystających z usługi pozycjonowania.
- kontrakt B2B: 12 000 – 14 000 zł netto + VAT (uzależnione od doświadczenia i wiedzy),
- 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pakiet szkoleń wewnętrznych na start,
- samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy,
- jasno sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły,
- pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu,
- pracę zdalną w wymiarze 30% w skali roku.
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
- Po zweryfikowaniu Twojego CV, odezwiemy się do Ciebie mailowo.
- Pierwsza rozmowa jest z Angeliną (People & Culture Manager), odbywa się poprzez Google Meet i trwa ok. 20 minut. To czas, aby się poznać i wstępnie sprawdzić Twoje dopasowanie do roli.
- Kolejnym etapem jest rozmowa poprzez Google Meet z Anią Wachowiec (Digital Ads & Analytics Team Leader), Bartkiem Szlachetką (Head of SEO) oraz Angeliną. To czas na pogłębienie pytań z pierwszego etapu oraz sprawdzenie Twojej wiedzy z zakresu SEO. Taka rozmowa trwa najczęściej około 45 minut.
- Jeśli pomyślnie przejdziesz ten etap to spotkamy się na rozmowie w naszym biurze. Na tym etapie będziemy w tym samym teamie, ale zastrzegamy sobie, że możemy zaprosić dodatkowo kogoś jeszcze. Ta rozmowa potrwa ok. 60 minut i będzie zawierała zadanie praktyczne.