Poszukujemy doświadczonego Project Managera, który pomoże naszym kluczowym klientom osiągać jeszcze lepsze wyniki, koordynując działania marketingowe w różnych kanałach.
Jeśli potrafisz patrzeć na biznes klienta całościowo, skutecznie zarządzać projektami i komunikacją między specjalistami – to stanowisko jest dla Ciebie!
- doświadczenie w zarządzaniu projektami – najlepiej w obszarze digital marketingu lub e-commerce
- umiejętność strategicznego myślenia – rozumienie synergii między różnymi działaniami marketingowymi (PPC, SEO, strony/sklepy www)
- kompetencje komunikacyjne i organizacyjne – skuteczna współpraca zarówno z klientami, jak i zespołem specjalistów.
- masz doświadczenie w prowadzeniu klienta korporacyjnego / strategicznego i potrafisz rozmawiać z C-level,
- znasz narzędzia marketingowe, np. kiedyś samodzielnie tworzyłeś kampanie PPC / SEO,
- potrafisz analizować dane i przekładać je na konkretne działania,
- myślisz biznesowo, strategicznie, ale i masz sprzedażowego skilla,
- jesteś osobą proaktywną, która nie boi się podejmować decyzji i brać odpowiedzialności za projekty,
- znasz język angielski na poziomie minimum B1.
- ścisła współpraca z klientami – zrozumienie ich celów biznesowych i dostosowywanie strategii marketingowej do ich potrzeb.
- koordynowanie działań marketingowych dla kluczowych klientów,
- monitorowanie pracy zespołu specjalistów (PPC, SEO, www) i dbanie o spójność komunikacji,
- analiza wyników działań specjalistów (przy wsparciu działu optymalizacyjnego), tworzenie raportów i przedstawienie ich klientom wraz z rekomendacjami,
- tworzenie planów rozwojowych, action planów, planów naprawczych dla klientów na podstawie ich aktualnych wyników i celów biznesowych,
- koordynacja spotkań: często z C-level - przygotowywanie materiałów, prezentacji, podsumowań.
- kontrakt B2B: 10 000 – 12 000 zł netto + VAT (uzależnione od doświadczenia i wiedzy) na start, w późniejszym czasie prowizja od wyników,
- 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pakiet szkoleń wewnętrznych na start,
- samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy,
- jasno sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły,
- pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu,
- pracę zdalną w wymiarze 30% w skali roku.
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
- Po zweryfikowaniu Twojego CV, odezwiemy się do Ciebie mailowo.
- Pierwsza rozmowa jest z Angeliną (People & Culture Manager), odbywa się poprzez Google Meet i trwa ok. 20 minut. To czas, aby się poznać i wstępnie sprawdzić Twoje dopasowanie do roli.
- Kolejnym etapem jest rozmowa poprzez Google Meet z Martą Mencińską (Head of Customer Success & Development) oraz Angeliną. To czas na pogłębienie pytań z pierwszego etapu. Taka rozmowa trwa najczęściej około 30 minut.
- Jeśli pomyślnie przejdziesz ten etap to spotkamy się na rozmowie w naszym biurze. Na tym etapie poznasz Anię Wachowiec (Digital Ads & Analytics Team Leader). Będzie to też czas na zaprezentowanie zadania rekrutacyjnego.