Wymagane umiejętności
Meta Ads
Tik Tok ads
Pinterest Ads
Opis stanowiska
- z min. 2-letnim doświadczeniem w pracy w social media (agencja lub klient),
- mających za sobą pełne zarządzaniem min. 3 kontami w Meta,
- znających środowiska Meta Ads / TikTok Ads / Pinterest Ads (ogarnianie Google Ads będzie dodatkowym atutem),
- odróżniających strategię socialową marki od swoich marzeń o najpopularniejszym poście roku,
- łączących kreatywne myślenie z podstawową umiejętnością wcielania ich w życie (masz pomysł na jakiś post czy reeels i od razu chwytasz za telefon, by go nakręcić?),
- umiejących od razu stwierdzić, który post jest zgodny z trendami i przekonać o tym zarówno kreację jak i strategię,
- znających specyfikę kanałów (wiedzą, co się nadaje na TikToka, co na LinkedIn’a a co do kosza archiwizacji),
- potrafiących rekomendować wytyczne kreacji pod kątem specyfiki mediów,
- samodzielnych, ale ceniących pracę w zespole,
- mających podstawową wiedzę o PowerPoint i Excel.
- Współtworzeniem i realizacją strategii komunikacji w social media.
- Pełną obsługą kanałów klientów z różnych branż.
- Zarządzaniem posting planami: od spisania briefu z klientem, przez briefing kreacji, ewaluację pomysłów oraz publikacje.
- Odpalaniem kampanii wspierających cele, wraz z optymalizacją i tworzeniem raportu.
- Monitorowaniem trendów i rekomendowaniem innowacyjnych rozwiązań.
- Analizą działań konkurencji, wyciąganiem wniosków i rekomendowaniem optymalnych rozwiązań.
- Współpracą z zespołem kreatywnym i mediowym w ramach projektów agencji.
- Pracę w kreatywnym i wspierającym zespole.
- Liczne wyzwania pracy codziennej i brak nudy.
- Pracę w modelu hybrydowym lub stacjonarnie
- Formę zatrudnienia: umowa o pracę lub kontrakt B2B.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość uczestnictwa w konferencjach i szkoleniach rozwijających kompetencje.
Oferta dodana: 06.07.2025