Aktualnie poszukujemy osoby do roli Office Assistant w naszym biurze w Poznaniu.
Zapraszamy do aplikowania osoby z różnym doświadczeniem i z różnych środowisk, w tym również osoby powracające do pracy po przerwie.
Twoje zadania:
- Odbiór, sortowanie i dystrybucja codziennej poczty/przesyłek
- Zamawianie i zarządzanie wyposażeniem biurowym
- Wsparcie dla innych działów i kontakt z dostawcami
- Profesjonalne witanie gości
- Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i biurowych
- Zapewnianie innego wsparcia administracyjnego w razie potrzeby
Wymagania:
- Dostępność min. 25 h tygodniowo (dostępność w każdy dzień od poniedziałku do piątku)
- Gotowość do pracy stacjonarnej w naszym biurze w Poznaniu (Nowy Rynek E)
- Doświadczenie w pracy na recepcji, jako asystent/ka lub w różnorodnych zespołach projektowych (przy organizacji wydarzeń)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, a także dbałość o szczegóły, asertywność
- Umiejętność obsługi wielu zapytań od różnych osób i działów
- Umiejętności rozwiązywania problemów i zdolności analityczne
- Dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od zaprezentowanych umiejętności: 31-33 PLN brutto za godzinę (umowa zlecenie)
- System kafeteryjny (MyBenefit)
- Dofinansowanie posiłków (Pyszne Pay)
- Pakiet Luxmed VIP
- Ubezpieczenie grupowe i w podróży
- Lekcje języka angielskiego w godzinach pracy
- Nowoczesne biuro, w którym znajdziesz m.in. ergonomiczne stanowiska pracy, game room i w pełni wyposażone kuchnie
Jesteśmy częścią VML Enterprise Solutions. Dowiedz się więcej o nas na naszych kanałach społecznościowych: Instagram VML Enterprise Solutions, nasz profil na LinkedIn i kanał YouTube.