Nasz social mediowy zespół szuka nowej osoby na pokład. Jeśli scrollujesz Instagrama szybciej niż mówisz "algorytm", TikToka znasz jak własną kieszeń, a Facebook to dla Ciebie wciąż żywa planeta – czytaj dalej.
- 🏠 bycie zanurzonym w świecie designu, wnętrz i architektury – jeśli to Twój klimat i pasjonujesz się tym na co dzień, to dla nas będzie to jednym z Twoich największych atutów
- 📱 tworzenie komunikacji w social mediach największej marki home furnishing na świecie
- 🎯 razem z account managerką, art directorem i copywriterem dbanie o to, by feed był świeży, trafny, angażujący, wygrywający serca użytkowników i wprawiający inne marki w zazdrość
- 🌈 dołączenie do większego zespołu kreacji, który robi kampanie, które wygrywają serca i nagrody
- śledzi trendy w social mediach jak sokół (szczególnie IG, FB, TikTok),
- ma głowę pełną pomysłów i potrafi je przekuć w kampanie w mediach społecznościowych – samodzielnie lub w zespole
- nie boi się PowerPointa, Excela, Worda, a być może nawet umie w Adobe CC
- umie znaleźć, przetworzyć i przedstawić insighty i trendy w ciekawy sposób
- potrafi planować swoją pracę i potrafi wspierać resztę zespołu
- chce się rozwijać, słuchać feedbacku i inspirować innych
- lubi, gdy rzeczy są zrobione dobrze i na czas
- zna podstawowe narzędzia analizy i raportowania kampanii socialowych
- mieszka w Warszawie i będzie pojawiać się w naszym biurze co najmniej 2 razy w tygodniu (serio warto – mamy super ludzi, dużo roślin i dobrą kawę)
- jest fajną osobą, z którą będzie nam się dobrze pracowało i chce się uczyć nowych rzeczy
Brzmi jak Ty? Albo brzmi jak w większości Ty, ale masz otwartą głowę i chcesz się uczyć nowych umiejętności?
Daj znać – wyślij swoje CV, portfolio (jeśli masz – jeśli nie masz, to zaskocz nas) i kilka słów o sobie.
- zatrudnienie w UoP lub UoZ w jednej z najlepszych agencji kreatywnych na świecie
- pakiet Medicover
- lekcje języka angielskiego z native speakerami
- platformę wspierającą zdrowie psychiczne
- nowoczesne biuro na Placu Konesera
- dostęp do najnowszych narzędzi do projektowania graficznego i rozwiązań AI wspierających kreatywność
- spersonalizowane ścieżki rozwoju poprzez platformę e-learningową VML Learn
W VML Poland zależy nam na tworzeniu przestrzeni, w której każdy może być sobą. Jesteśmy dumni z tego, że promujemy środowisko, w którym możesz śmiało zgłaszać swoje obawy – 86,5% naszego zespołu zgadza się, że może zgłaszać kwestie etyczne bez obawy o konsekwencje. Wierzymy w inkluzywność i to widać: 86,0% naszych pracowników twierdzi, że ich przełożeni tworzą przyjazne i włączające środowisko pracy. Co więcej, 84,8% naszego zespołu czuje, że może być sobą w pracy bez obawy o dyskryminację.
Jesteśmy pasjonatami tego, co robimy, co odzwierciedla się w naszym entuzjazmie do pracy – 80,3% członków naszego zespołu jest podekscytowanych swoją pracą :)
Dane oparte na naszym corocznym badaniu satysfakcji pracowników – All In Survey 2024.
________________________________________________________________________________________________________