Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Szyperska, Poznań
Volkswagen Group Services
ZADANIA:
· Wsparcie dla klientów końcowych ŠKODA,
· Zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
· Rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
· Przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
· Obsługa awaryjnej linii telefonicznej Notdienst,
· Doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
· Korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
OCZEKIWANIA:
· Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
· Znajomość języka angielskiego na poziomie B2– warunek konieczny,
· Dyspozycyjność (praca zmianowa, w weekendy, w godzinach nocnych),
· Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego mile widziane
· Orientacja na klienta i duża empatia,
· Dokładność i orientacja na szczegóły
· Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
OFERUJEMY:
· Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
· Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
· Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
· Możliwość pracy w 100% zdalnej,
· Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Szyperska, Poznań
Volkswagen Group Services