ZADANIA:
· Sporządzanie i weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie księgi głównej,
· Księgowanie operacji finansowych,
· Bieżąca analiza i uzgadnianie kont,
· Księgowanie rezerw,
· Przygotowywanie raportów oraz zestawień księgowych,
· Procesy związane z zamknięciem miesiąca/kwartału/roku w obszarze księgi głównej i środków trwałych (m.in. kalkulacja i księgowanie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych, uzgadnianie sald bilansowych),
· Rozwiązywanie kompleksowych problemów księgowych i procesowych,
· Wykonywanie obowiązków związanych z zamykaniem okresów, korekty danych do sprawozdania finansowego
· Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
· Przygotowywanie danych do audytu,
· Kontakt z działami wewnętrznymi klienta
OCZEKIWANIA:
· Doświadczenie w księgowości w dziale GL/Środki Trwałe (SSC) – warunek konieczny,
· Wykształcenie wyższe, preferowane w finansach lub księgowości,
· Dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
· Znajomość zasad rachunkowości wg HGB i IFRS,
· Znajomość SAP,
· Praktyczna znajomość programu Excel na poziomie min. średniozaawansowanym,
· Dokładność, koncentracja na szczegółach, umiejętność dotrzymywania terminów oraz pracy pod presją czasu,
· Umiejętność pracy w zespole,
· Dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów,
· Proaktywna postawa, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów,
· Orientacja na klienta.
OFERUJEMY:
· Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
· Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
· Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
· Możliwość pracy w 100% zdalnej.
Rekomendowane oferty