VOTUM S.A.
Votum Group jako lider rynku odszkodowawczego w Europie reprezentował już ponad 220 000 klientów w sporach z ubezpieczycielami. Grupa notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2010 roku. W skład GK Votum wchodzą spółki, które mają swoją siedzibę w wielu miastach Polski, m.in. Wrocław, Katowice, Rzeszów, Lublin, Gdańsk, Poznań. Firma skutecznie pomaga poszkodowanym w uzyskiwaniu należnych im pieniędzy oraz wspiera klientów z kredytami złotówkowymi i frankowymi. Votum Group zatrudnia ponad 2 000 pracowników, działających w różnych obszarach, tj. kancelarie prawne, back office, marketing, finanse i sprzedaż usług.
Zakres obowiązków:
· kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących – Infolinii,
· udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i etapach spraw oraz budowanie relacji z Klientami,
· utrzymywanie relacji z Przedstawicielami ze struktur sprzedażowych.
Wymagania:
· komunikatywność,
· dobra dykcja,
· wykształcenie minimum średnie,
· zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
· odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
· doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat, praca od poniedziałku do piątku; możliwa praca hybrydowa po okresie wdrożenia),
· przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole,
· miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
· możliwość skorzystania z karty multisport, prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia grupowego
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV
Rekrutację możemy zakończyć przed upływem terminu publikacji ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Rekomendowane oferty