Sales Manager

Sales Manager

Sprzedaż

aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk

Wakacje.pl

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
zarządzanie sprzedażą

Mile widziane

projektowanie szkoleń
optymalizacja procesów Call Center
doświadczenie w branży turystycznej

Opis stanowiska

O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy? 

Jesteśmy organizacją, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!  


Kim jesteśmy i jak pracujemy?  

Tworzymy nowoczesny i skalujący się dział sprzedaży, który łączy efektywność, zaangażowanie i wysokie standardy obsługi klienta. Nasz dział liczy już ponad 200 Konsultantów oraz kilkunastu Team Leaderów, a w związku z dalszym rozwojem budujemy strukturę managerską, która pozwoli nam działać jeszcze sprawniej i skuteczniej. 

Jako Managerowie Działu Sprzedaży jesteśmy odpowiedzialni za operacyjne zarządzanie kilkoma zespołami sprzedażowymi, rozwój ich liderów, realizację ambitnych celów oraz stałe doskonalenie jakości i efektywności. Naszą mocno stroną jest analiza danych oraz technologia. Stawiamy na współpracę, dzielenie się doświadczeniem, inspirując i wspólnie budując najlepszy dział sprzedaży call center w branży. 

Szukamy osób, które potrafią łączyć operacyjną skuteczność z umiejętnością rozwijania ludzi, a w zmian oferujemy przestrzeń do realnego wpływu i rozwoju w rosnącej organizacji. 


W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za

  • Zarządzanie zespołem Team Leaderów (5-7 osób) i podległych im zespołów sprzedażowych (inbound i outbound), 

  • Realizację celów sprzedażowych i jakościowych 

  • Monitorowanie i analizę wyników, raportowanie KPI, wdrażanie działań zwiększających efektywność,  

  • Rozwój kultury wysokich wyników – inspirowanie, motywowanie i podnoszenie kompetencji zespołów, 

  • Ścisłą współpracę z innymi działami m.in. z marketingiem, IT i obsługą klienta w doskonaleniu procesów, 

  • Udział w projektach strategicznych, w tym wdrażaniu nowych narzędzi sprzedażowych i projektach optymalizacyjnych, 

  • Zapewnienie ciągłości działania poprzez: planowanie niezbędnych zasobów, niwelowanie rotacji pracowników, budowanie standardów pracy.  

Oczekujemy od Ciebie: 

  • Minimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży lub obsługi klienta (preferowane środowisko call center), 

  • Znajomości procesów i standardów sprzedaży telefonicznej, 

  • Dobrej znajomości Excela (m.in. funkcje i tabele przestawne) i umiejętności analizy danych sprzedażowych, 

  • Praktycznej znajomości narzędzi wykorzystywanych w pracy zespołów Call Center (CRM, dialery, IVR, monitoring jakości, Power BI i inne), 

  • Umiejętności budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole,  

  • Komunikatywności, konsekwencji w działaniu i nastawienia na realizację celów sprzedażowych,   

  • Znajomość technik organizacyjnych i zarządzania czasem. 

 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • Doświadczenie w branży turystycznej, e-commerce lub firmie outsourcingowej call center, 

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającego swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym, 

  • Doświadczenie w zarządzaniu Team Leaderami/Kierownikami i dużymi zespołami sprzedażowymi (>50 FTE), 

  • Umiejętność projektowania szkoleń, standardów lub systemów motywacyjnych, 

  • Udział w projektach optymalizacji procesów sprzedażowych lub wdrażania nowych narzędzi w Call Center. 


Oferujemy: 


Bezpieczeństwo i komfort pracy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 

  • System wynagrodzenia oparty o podstawę + premię za realizację celów,  

  • Pracę w modelu stacjonarnym, poniedziałek-piątek, core hours: 9:00-15:00, 

  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem angażującego Leadera.  


Sprawczość i zwinność biznesowa: 

  • Realny wpływ na podejmowane decyzje biznesowe, możliwość podejmowania inicjatyw i wdrażania swoich pomysłów w życie. 


Rozwój w ramach organizacji: 

  • Indywidualny Plan Rozwojowy, 

  • Udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje zawodowe. 


All inclusive dla Pracownika: 

  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile, 

  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli), 

  • Pakiet szkoleń i webinarów wspierających rozwój zawodowy i osobisty, 

  • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin, 

  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba, 

  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet, 

  • Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada, 

  • Swobodny dress code. 

Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy! 

 



Oferta dodana: 03.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca