Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)
aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk
Wakacje.pl
O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?
Jesteśmy organizacją, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!
Kim jesteśmy i jak pracujemy?
Jesteśmy około 10-osobowym zespołem Team Leaderów wspierających obszar sprzedaży w Call Center. Na co dzień kierujemy pracą konsultantów i koordynujemy ich działania, pracując w oparciu o jasno określone cele i stale udoskonalając nasze procesy. Dynamicznie się rozwijamy, aby jeszcze lepiej wspierać cały zespół i skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Stawiamy na zaangażowanie, współpracę i wspólne osiąganie ambitnych rezultatów.
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:
· Realizację strategii telesprzedaży oferty firmy,
· Kierowanie zespołem sprzedażowym, wsparcie merytoryczne, dbanie o motywację i atmosferę w zespole,
· Zarządzanie procesem telefonicznej sprzedaży, w tym realizację celów krótko i długoterminowych,
· Analizę danych i przygotowywanie raportów sprzedażowych,
· Inicjowanie i realizowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży i jakości obsługi Klienta,
· Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta obejmujące utrzymywanie pozytywnych relacji z touroperatorami,
· Udział w projektowaniu oraz optymalizacji procesów sprzedażowych, w tym procesów obsługi,
· Uczestniczenie w zarządzaniu procesem rozliczeń sprzedaży.
Oczekujemy od Ciebie:
Min. 2-letniego doświadczenia w skutecznym zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz aktywnym wspieraniu w rozwoju jego członków,
Kreatywności w rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu procesów,
Umiejętności przygotowywania raportów i prezentacji z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,
Nastawienia na realizację celów oraz umiejętność organizowania pracy i ustalania priorytetów,
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
Samodzielności i jednocześnie umiejętności współpracy z innymi,
Gotowości do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
Praktycznego doświadczenia w pracy z MS Office w tym bardzo dobrej znajomości Outlook i Excel,
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w pracy w Call Center.
Oferujemy:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę z wynagrodzeniem podstawowym + miesięczna premia za zrealizowanie celów,
Pracę stacjonarną od poniedziałku do niedzieli (również w święta) w systemie dwuzmianowym 07:30–23:30,
Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem angażującego Leadera.
Sprawczość i zwinność biznesowa:
Realny wpływ na podejmowane decyzje biznesowe, możliwość podejmowania inicjatyw i wdrażania swoich pomysłów w życie.
Rozwój w ramach organizacji:
Udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje zawodowe.
All inclusive dla Pracownika:
Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej,
Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
Swobodny dress code.
Gotowy/a, by dołączyć do zespołu z #travelmindset? Czekamy na Ciebie!
Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)
Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)
aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk
Wakacje.pl