Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)

Sprzedaż

Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)

Sprzedaż

aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk

Wakacje.pl

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

MS Office
Excel
zarządzanie zespołem
sprzedaż

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B1

Opis stanowiska

O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?

Jesteśmy organizacją, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas! 

 

Kim jesteśmy i jak pracujemy?

Jesteśmy około 10-osobowym zespołem Team Leaderów wspierających obszar sprzedaży w Call Center. Na co dzień kierujemy pracą konsultantów i koordynujemy ich działania, pracując w oparciu o jasno określone cele i stale udoskonalając nasze procesy. Dynamicznie się rozwijamy, aby jeszcze lepiej wspierać cały zespół i skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Stawiamy na zaangażowanie, współpracę i wspólne osiąganie ambitnych rezultatów.


W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:

·       Realizację strategii telesprzedaży oferty firmy,

·       Kierowanie zespołem sprzedażowym, wsparcie merytoryczne, dbanie o motywację i atmosferę w zespole,

·       Zarządzanie procesem telefonicznej sprzedaży, w tym realizację celów krótko i długoterminowych,

·       Analizę danych i przygotowywanie raportów sprzedażowych,

·       Inicjowanie i realizowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży i jakości obsługi Klienta,

·       Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta obejmujące utrzymywanie pozytywnych relacji z touroperatorami,

·       Udział w projektowaniu oraz optymalizacji procesów sprzedażowych, w tym procesów obsługi,

·       Uczestniczenie w zarządzaniu procesem rozliczeń sprzedaży.


Oczekujemy od Ciebie:

  • Min. 2-letniego doświadczenia w skutecznym zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz aktywnym wspieraniu w rozwoju jego członków,

  • Kreatywności w rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu procesów,

  • Umiejętności przygotowywania raportów i prezentacji z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,

  • Nastawienia na realizację celów oraz umiejętność organizowania pracy i ustalania priorytetów,

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,

  • Samodzielności i jednocześnie umiejętności współpracy z innymi,

  • Gotowości do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,

  • Praktycznego doświadczenia w pracy z MS Office w tym bardzo dobrej znajomości Outlook i Excel,

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy w Call Center.

 

Oferujemy:

Bezpieczeństwo i komfort pracy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę z wynagrodzeniem podstawowym + miesięczna premia za zrealizowanie celów,

  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do niedzieli (również w święta) w systemie dwuzmianowym 07:30–23:30,

  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem angażującego Leadera.

Sprawczość i zwinność biznesowa:

  • Realny wpływ na podejmowane decyzje biznesowe, możliwość podejmowania inicjatyw i wdrażania swoich pomysłów w życie.

Rozwój w ramach organizacji:

  • Udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje zawodowe.

All inclusive dla Pracownika:

  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,

  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),

  • Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej,

  • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,

  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,

  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,

  • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,

  • Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,

  • Swobodny dress code.


Gotowy/a, by dołączyć do zespołu z #travelmindset? Czekamy na Ciebie!

Wymagane umiejętności

MS Office
Excel
zarządzanie zespołem
sprzedaż

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 25.11.2025

Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)

Podsumowanie oferty

Team Leader/ka Zespołu Sprzedaży (Call Center)

aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk

Wakacje.pl

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administrator danych osobowych Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wakacje.pl S.A. z siedzibą w Gdańsku (dalej: my). Możesz się z ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.