Denerwuje Cię, że znaczenie mediów społecznościowych w Twojej firmie jest marginalizowane, a przemyślaną, żmudną pracę nad budowaniem świadomości marki na różnych platformach spłyca się do “wrzucania postów na Facebooka”, dlatego szukasz dla siebie nowej organizacji, w której social media stanowią core działań, a to, co, gdzie i dlaczego się wrzuca ma kluczowe znaczenie dla całej strategii?
Lubisz pracować dynamicznie, ale irytuje Cię, że zajmujesz się wszystkim, czym nie chcesz: od strategii, przez przygotowanie grafik i filmów, copywriting, aż po kampanie ADS, dlatego szukasz miejsca, w którym skupisz się na tym, w czym czujesz się najlepiej, czyli prowadzeniu mediów społecznościowych w taki sposób, że odbiorcy poczują, że treści są kierowane naprawdę do nich, podczas gdy resztę zadań ogarnie doświadczony zespół?
Frustruje Cię, że klienci “zawsze wiedzą lepiej”, co i jak publikować (mimo, że często nie mają na to pokrycia w danych), a jednocześnie oczekują, że same social media będą generowały sprzedaż, nie rozumiejąc, że są one częścią większej układanki, dlatego szukasz dla siebie miejsca, w którym zyskasz nie tylko samodzielność, ale na wyniki będziesz pracować wspólnie z całym zespołem zaangażowanych praktyków marketingu?
Masz wrażenie, że według klientów social media kończą się na Facebooku, Instagramie i (maksymalnie!) Tiktoku, a komunikację najlepiej kopiować od konkurencji, bo “sąsiad na pewno ma lepiej” i czujesz, że pora wyjść poza te utarte schematy, testować alternatywne platformy społecznościowe i budować komunikację, którą to inni będą kopiować od Ciebie?
Męczy Cię, że mimo dużej zajawki na psychologię i mocne kompetencje miękkie tracisz czas na budowanie sztucznej, korporacyjnej komunikacji social media “bo tak się robi” i chcesz tę sytuację zmienić, dołączając do firmy, w której media społecznościowe poprowadzisz na poziomie, na którym nie robi tego żadna inna firma?
Odczuwasz niepokój i stagnację, pozostając w firmie, która w czasach galopującego rozwoju sztucznej inteligencji i pracy zdalnej ogranicza korzystanie z AI, szczędzi na narzędziach automatyzujących pracę w SoMe, a do tego nakazuje powrót do biura, więc czujesz, że to pora na rozpoczęcie nowego projektu, który wszechstronnie rozwinie Cię marketingowo?
A może po prostu zmęczyły Cię już biurowe intrygi i polityczne rozgrywki, przez które czujesz się w firmie, jak w nieśmiesznym odcinku The Office, dlatego szukasz zespołu, w którym gra drużynowa to nie tylko hasło z plakatu w kuchni, ale codzienny sposób na rozwiązywanie problemów, dowożenie wyników i budowanie znaczenia wspólnego projektu?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy systematycznego i pragmatycznego Social Media Coordinatora 🔥
Systematycznego, ponieważ Twoje metodyczne podejście pozwoli Ci nie tylko sprawnie zarządzać profilami firmy na różnych platformach i automatyzować codzienną pracę, ale przede wszystkim - dzięki Twoim trafnym obserwacjom - wspólnie wypracujemy lepszy content plan i każde kolejne działania będą jeszcze skuteczniejsze.
Pragmatycznego, ponieważ fokusując się na faktach i liczbach nie tylko łatwiej złapiesz wspólny język z zespołem, ale też szybciej przejdziesz z fazy pomysłów do wdrożenia ich w życie, ponieważ w wall printers⁺ nikogo nie będziesz przekonywać do rozwiązań, które zostały przetestowane i działają.
Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?
W wielkim skrócie: jako jedyna firma w Polsce rozwijamy rynek drukarek ściennych, dostarczając klientom sprzęt i pomagając od A do Z rozpocząć biznes na tym wciąż dziewiczym rynku. Zapotrzebowanie na druk ścienny w Polsce i w Europie jest olbrzymie, a my jesteśmy jedynym dystrybutorem, który “zjadł zęby” i popełnił wszystkie możliwe błędy, obsługując klientów docelowych samodzielnie. Z tego powodu łatwo jest nam skalować sprzedaż, ponieważ pomagamy, doradzamy i budujemy biznesy innym, komunikując się z klientami właśnie za pomocą mediów społecznościowych 📱
W praktyce oznacza to, że prowadząc firmowe social media nie będziesz kolorować rzeczywistości i sprzedawać “bullshitu”. Będziesz prowadzić media społecznościowe produktu, który jest wartościowy, jakościowy, bezkonkurencyjny, nie walczy ceną i mamy na niego wyłączność, dlatego zachowanie autentyczności przekazu i komunikowanie się językiem odbiorców na danych platformach będzie dla Ciebie wyjątkowo łatwe i naturalne.
W kampaniach skupiamy się na budowaniu rynku poprzez wzbudzanie zainteresowania, intrygowanie i wykorzystanie elementów humorystycznych, a z tone of voice firmy regularnie wychodzimy poza utarte schematy, dlatego z marszu zyskasz wolną rękę do testowania rozwiązań i budowania świadomości wall printers⁺ na zupełnie alternatywnych platformach SoMe, np. Threads, X, Reddit, Discord i innych, które zaproponujesz 👐
Poza tym, że będziesz zarządzać komunikacją produktu, który sam się broni, pracę ułatwi Ci również zespołowe podejście do współpracy i uzyskiwanych wyników, którym kierujemy się w wall printers⁺. Wszyscy gramy tu do jednej bramki, a Twoja praca będzie jednym z elementów składowych, który pozwoli naszym kampaniom generować jeszcze więcej kalorycznych leadów. W związku z tym monitorowanie i reagowanie na zachowania odbiorców na opublikowane posty będzie stanowić stały element naszej współpracy - pracujemy na tablicach PDCA, dzięki czemu prościej będzie Ci identyfikować przyczyny niezadowalających wyników, wyciągać wnioski i wdrażać działania naprawcze na profilach 🔧.
Ponadto, gdy tylko będziesz potrzebować strategicznego wsparcia, na ratunek pospieszy doświadczony szef marketingu - Krzysiek, w pracy koncepcyjnej i związanej z zarządzaniem profilami wspierać Cię będzie Twoja bezpośrednia przełożona - Ania, a gdy tylko pojawi się taka potrzeba, zyskasz wsparcie od każdej innej osoby w firmie, z którą będziesz współpracować (zwłaszcza od osób technicznych, które pomogą Ci płynnie reagować i odpowiadać na komentarze na profilach ❔).
Twoja systematyka w działaniu znajdzie ujście nie tylko w polskojęzycznych social mediach. Wykorzystując nasze sprawdzone metody będziesz zarządzać i testować komunikację na kontach skierowanych na rynki zagraniczne, a do ułatwienia swojej codziennej pracy wykorzystasz i rozwiniesz rozwiązania automatyzujące i wykorzystujące sztuczną inteligencję, z których już na bieżąco korzystamy i wiemy, że się sprawdzają, np. NapoleonCat, Brand24.
Co ważne: drukarki ścienne to segment, który wciąż się rozwija, dlatego nie musisz znać się na branży. Gdy dołączysz do zespołu, przeprowadzimy Cię przez wdrożenie, dzięki któremu poznasz firmę, rynek i produkty na takim poziomie, który pozwoli Ci sprawnie zacząć pracę. Jeżeli posiadasz już doświadczenie w marketingu B2B lub związanym z usługami, tym łatwiej będzie Ci zrozumieć nasz sposób działania.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz i w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy media społecznościowe, rekomenduję Ci zajrzeć na nasze profile:
https://www.youtube.com/@wall_printers,
https://www.tiktok.com/@wall_printers,
https://www.instagram.com/wall_printers_pl/,
https://www.facebook.com/wallprinterspl/.
Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️♂️
To ważne, ponieważ zajmiesz się:
Za zadania takie, jak:
odpowiedzialne są w firmie inne osoby lub podwykonawcy. Dzięki temu zyskasz czas i wolną głowę, niezbędne do rozwijania social mediów wall printers⁺ w taki sposób, aby klienci czuli, że komunikacja marki naprawdę z nimi rezonuje 🎯
* ten obszar będziesz zlecać do zewnętrznych grafików, natomiast znajomość Canvy lub innego prostego narzędzia graficznego na podstawowym poziomie jest niezbędna do bieżących, “szybkich” zadań, np. zmiana kontrastu, stworzenie prostej karuzeli zdjęć, itp.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Etapy rekrutacji:
Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Rekomendowane oferty