Systematyczny i pragmatyczny Social Media Coordinator
Nowa
Marketing

Systematyczny i pragmatyczny Social Media Coordinator

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

social media

digital marketing

content marketing

B2B marketing

Canva

Agile

AI

copy

Mile widziane

analiza

empatia

copywriting

ChatGPT

Claude AI

Perplexity AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Denerwuje Cię, że znaczenie mediów społecznościowych w Twojej firmie jest marginalizowane, a przemyślaną, żmudną pracę nad budowaniem świadomości marki na różnych platformach spłyca się do “wrzucania postów na Facebooka”, dlatego szukasz dla siebie nowej organizacji, w której social media stanowią core działań, a to, co, gdzie i dlaczego się wrzuca ma kluczowe znaczenie dla całej strategii?


Lubisz pracować dynamicznie, ale irytuje Cię, że zajmujesz się wszystkim, czym nie chcesz: od strategii, przez przygotowanie grafik i filmów, copywriting, aż po kampanie ADS, dlatego szukasz miejsca, w którym skupisz się na tym, w czym czujesz się najlepiej, czyli prowadzeniu mediów społecznościowych w taki sposób, że odbiorcy poczują, że treści są kierowane naprawdę do nich, podczas gdy resztę zadań ogarnie doświadczony zespół?


Frustruje Cię, że klienci “zawsze wiedzą lepiej”, co i jak publikować (mimo, że często nie mają na to pokrycia w danych), a jednocześnie oczekują, że same social media będą generowały sprzedaż, nie rozumiejąc, że są one częścią większej układanki, dlatego szukasz dla siebie miejsca, w którym zyskasz nie tylko samodzielność, ale na wyniki będziesz pracować wspólnie z całym zespołem zaangażowanych praktyków marketingu?


Masz wrażenie, że według klientów social media kończą się na Facebooku, Instagramie i (maksymalnie!) Tiktoku, a komunikację najlepiej kopiować od konkurencji, bo “sąsiad na pewno ma lepiej” i czujesz, że pora wyjść poza te utarte schematy, testować alternatywne platformy społecznościowe i budować komunikację, którą to inni będą kopiować od Ciebie?


Męczy Cię, że mimo dużej zajawki na psychologię i mocne kompetencje miękkie tracisz czas na budowanie sztucznej, korporacyjnej komunikacji social media “bo tak się robi” i chcesz tę sytuację zmienić, dołączając do firmy, w której media społecznościowe poprowadzisz na poziomie, na którym nie robi tego żadna inna firma?


Odczuwasz niepokój i stagnację, pozostając w firmie, która w czasach galopującego rozwoju sztucznej inteligencji i pracy zdalnej ogranicza korzystanie z AI, szczędzi na narzędziach automatyzujących pracę w SoMe, a do tego nakazuje powrót do biura, więc czujesz, że to pora na rozpoczęcie nowego projektu, który wszechstronnie rozwinie Cię marketingowo?


A może po prostu zmęczyły Cię już biurowe intrygi i polityczne rozgrywki, przez które czujesz się w firmie, jak w nieśmiesznym odcinku The Office, dlatego szukasz zespołu, w którym gra drużynowa to nie tylko hasło z plakatu w kuchni, ale codzienny sposób na rozwiązywanie problemów, dowożenie wyników i budowanie znaczenia wspólnego projektu?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy systematycznego i pragmatycznego Social Media Coordinatora 🔥


Systematycznego, ponieważ Twoje metodyczne podejście pozwoli Ci nie tylko sprawnie zarządzać profilami firmy na różnych platformach i automatyzować codzienną pracę, ale przede wszystkim - dzięki Twoim trafnym obserwacjom - wspólnie wypracujemy lepszy content plan i każde kolejne działania będą jeszcze skuteczniejsze.


Pragmatycznego, ponieważ fokusując się na faktach i liczbach nie tylko łatwiej złapiesz wspólny język z zespołem, ale też szybciej przejdziesz z fazy pomysłów do wdrożenia ich w życie, ponieważ w wall printers⁺ nikogo nie będziesz przekonywać do rozwiązań, które zostały przetestowane i działają.


Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?


W wielkim skrócie: jako jedyna firma w Polsce rozwijamy rynek drukarek ściennych, dostarczając klientom sprzęt i pomagając od A do Z rozpocząć biznes na tym wciąż dziewiczym rynku. Zapotrzebowanie na druk ścienny w Polsce i w Europie jest olbrzymie, a my jesteśmy jedynym dystrybutorem, który “zjadł zęby” i popełnił wszystkie możliwe błędy, obsługując klientów docelowych samodzielnie. Z tego powodu łatwo jest nam skalować sprzedaż, ponieważ pomagamy, doradzamy i budujemy biznesy innym, komunikując się z klientami właśnie za pomocą mediów społecznościowych 📱


W praktyce oznacza to, że prowadząc firmowe social media nie będziesz kolorować rzeczywistości i sprzedawać “bullshitu”. Będziesz prowadzić media społecznościowe produktu, który jest wartościowy, jakościowy, bezkonkurencyjny, nie walczy ceną i mamy na niego wyłączność, dlatego zachowanie autentyczności przekazu i komunikowanie się językiem odbiorców na danych platformach będzie dla Ciebie wyjątkowo łatwe i naturalne.


W kampaniach skupiamy się na budowaniu rynku poprzez wzbudzanie zainteresowania, intrygowanie i wykorzystanie elementów humorystycznych, a z tone of voice firmy regularnie wychodzimy poza utarte schematy, dlatego z marszu zyskasz wolną rękę do testowania rozwiązań i budowania świadomości wall printers⁺ na zupełnie alternatywnych platformach SoMe, np. Threads, X, Reddit, Discord i innych, które zaproponujesz 👐


Poza tym, że będziesz zarządzać komunikacją produktu, który sam się broni, pracę ułatwi Ci również zespołowe podejście do współpracy i uzyskiwanych wyników, którym kierujemy się w wall printers⁺. Wszyscy gramy tu do jednej bramki, a Twoja praca będzie jednym z elementów składowych, który pozwoli naszym kampaniom generować jeszcze więcej kalorycznych leadów. W związku z tym monitorowanie i reagowanie na zachowania odbiorców na opublikowane posty będzie stanowić stały element naszej współpracy - pracujemy na tablicach PDCA, dzięki czemu prościej będzie Ci identyfikować przyczyny niezadowalających wyników, wyciągać wnioski i wdrażać działania naprawcze na profilach 🔧.

Ponadto, gdy tylko będziesz potrzebować strategicznego wsparcia, na ratunek pospieszy doświadczony szef marketingu - Krzysiek, w pracy koncepcyjnej i związanej z zarządzaniem profilami wspierać Cię będzie Twoja bezpośrednia przełożona - Ania, a gdy tylko pojawi się taka potrzeba, zyskasz wsparcie od każdej innej osoby w firmie, z którą będziesz współpracować (zwłaszcza od osób technicznych, które pomogą Ci płynnie reagować i odpowiadać na komentarze na profilach ❔).


Twoja systematyka w działaniu znajdzie ujście nie tylko w polskojęzycznych social mediach. Wykorzystując nasze sprawdzone metody będziesz zarządzać i testować komunikację na kontach skierowanych na rynki zagraniczne, a do ułatwienia swojej codziennej pracy wykorzystasz i rozwiniesz rozwiązania automatyzujące i wykorzystujące sztuczną inteligencję, z których już na bieżąco korzystamy i wiemy, że się sprawdzają, np. NapoleonCat, Brand24.


Co ważne: drukarki ścienne to segment, który wciąż się rozwija, dlatego nie musisz znać się na branży. Gdy dołączysz do zespołu, przeprowadzimy Cię przez wdrożenie, dzięki któremu poznasz firmę, rynek i produkty na takim poziomie, który pozwoli Ci sprawnie zacząć pracę. Jeżeli posiadasz już doświadczenie w marketingu B2B lub związanym z usługami, tym łatwiej będzie Ci zrozumieć nasz sposób działania.


Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz i w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy media społecznościowe, rekomenduję Ci zajrzeć na nasze profile:

https://www.youtube.com/@wall_printers,

https://www.tiktok.com/@wall_printers,

https://www.instagram.com/wall_printers_pl/,

https://www.facebook.com/wallprinterspl/.


Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ zajmiesz się:

  • planowaniem i harmonogramowaniem publikacji do różnych platform social media,
  • budowaniem, zarządzaniem i dokumentowaniem całego procesu publikacji, np. długie wideo → zapowiedzi, posty, shorty, relacje → platformy,
  • przygotowaniem treści (opisy) do postów,
  • zarządzaniem biblioteką treści i koordynacją pracy z innymi osobami z zespołu (content managerka, montażysta długich form wideo, twórca krótkich form wideo),
  • monitorowaniem wyników i uzupełnieniem tablic PDCA (w Google Sheets),
  • współtworzeniem i rozwojem profili firmowych na nowych platformach SoMe (wyszukiwanie nisz, prototypowanie działań),
  • moderacją komentarzy (z wykorzystaniem automatyzacji),
  • aktywizacją odbiorców na grupach społecznościowych (przy współpracy z zespołem sprzedażowym-technicznym),
  • koordynowaniem dystrybucji spójnych treści w kampaniach (np. case studies lub edukacyjne treści spójne, wspierające kampanie prowadzone przez specjalistkę od ADS)
  • przeglądem social mediów i wyszukiwaniem nowych trendów do wdrożenia (tak, szukanie inspiracji to stały, cotygodniowy element współpracy),
  • koordynowaniem współpracy z podwykonawcami (np. graficy).


Za zadania takie, jak:

  • opracowanie ogólnej strategii działania i koncepcji wykorzystania wideo,
  • przygotowanie scenariuszy, nagrań i montaż krótkich form wideo,
  • przygotowanie scenariuszy, nagrań i montaż długich form wideo,
  • przygotowanie grafik*,
  • prowadzenie kampanii ADS,
  • analitykę niezwiązaną z profilami SoMe,
  • SEO (niezwiązane z SoMe),
  • sprzedaż,
  • obsługa klienta,
  • sprawy techniczne

odpowiedzialne są w firmie inne osoby lub podwykonawcy. Dzięki temu zyskasz czas i wolną głowę, niezbędne do rozwijania social mediów wall printers⁺ w taki sposób, aby klienci czuli, że komunikacja marki naprawdę z nimi rezonuje 🎯


* ten obszar będziesz zlecać do zewnętrznych grafików, natomiast znajomość Canvy lub innego prostego narzędzia graficznego na podstawowym poziomie jest niezbędna do bieżących, “szybkich” zadań, np. zmiana kontrastu, stworzenie prostej karuzeli zdjęć, itp.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Zaufanie do Twoich kompetencji, samodzielność w działaniu i realny wpływ na strategię contentową firmy,
  • Możliwość rozwoju w obszarze alternatywnych platform społecznościowych,
  • Luźne podejście oraz dobrą zabawę przy budowaniu nieszablonowego, zabawnego podejścia do komunikacji z klientami,
  • Przestrzeń do testowania, eksperymentowania i walidowania pomysłów,
  • Możliwość skupienia się na rozwoju w zarządzaniu SoMe, a nie w obszarach, które Cię nie interesują (pracujemy w wall printers⁺ na matrycy kompetencji - rozwijamy mocne strony, a ze zrozumieniem podchodzimy do tych słabszych),
  • Znaczący wpływ na strategię komunikacji firmy i biznesowy rozwój projektu, którym z chęcią pochwalisz się znajomym i rodzinie,
  • Wolną rękę w doborze nowych, alternatywnych platform SoMe z jednoczesnym wsparciem w podejmowanych krokach,
  • Otwartość na korzystanie i testowanie oraz rozwój w obszarze narzędzi automatyzujących oraz AI (obecnie korzystamy z HeyGen, ElevenLabs, NapoleonCat, Brand24, wdrażamy wewnętrznego AION-a, ale jesteśmy tu otwarci na inne, nowe rozwiązania),
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą 💫,
  • Serdeczność, zgranie i wsparcie całego zespołu, które sprawią, że poczujesz się w firmie jak w gronie rodziny lub świetnych znajomych (rozwijamy ambitny projekt, zachowując przy tym zdrowe relacje między sobą),
  • Bezkonkurencyjny produkt i wyłączność na jego dystrybucję, co pozwoli Ci wkręcić się w projekt 🪄,
  • Silne nastawienie organizacji na zdrowe relacje, mierzalność, wyniki i szukanie rozwiązań (“nie” dla uznaniowości, polityki, faworyzowania i szukania winnych),
  • Określony zakres obowiązków, proste zasady współpracy i jasna struktura w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,
  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu,
  • Przemyślane wdrożenie w organizację (onboarding) oraz zaznajomienie Cię z powstającym, perspektywicznym rynkiem drukarek ściennych,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość dofinansowania szkoleń/kursów (po okresie próbnym),
  • Płatne dni wolne na B2B,
  • Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne podejście do godzin pracy (każdy musi czasem załatwić coś na mieście lub zrobić pranie),
  • Pracę zorganizowaną w narzędziu Monday, w oparciu o sprinty oraz tablice PDCA,
  • Spotkania i imprezy integracyjne.


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w prowadzeniu profili społecznościowych dla firm na platformach: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube (min. 3 lata doświadczenia - udokumentowane w portfolio) 🌐,
  • Doświadczenie w opracowaniu harmonogramu publikacji social media dla różnych platform społecznościowych (min. 2 lata doświadczenia),
  • Doświadczenie w pracy w oparciu o wypracowaną strategię komunikacji i tone of voice marki (min. 1 rok doświadczenia),
  • Doświadczenie w korzystaniu z archetypów marki (min. 1 rok doświadczenia),
  • Umiejętność monitorowania wyników uzyskiwanych na profilach, pracy na uzyskanych danych i wyciągania z nich wniosków (“łączenie kropek”),
  • Podstawowa umiejętność pracy na prostym programie graficznym, np. Canva,
  • Poczucie humoru oraz znajomość i umiejętność korzystania z istniejących, humorystycznych trendów SoMe,
  • Znajomość dobrych praktyk komunikowania się z odbiorcami w SoMe (odpowiadanie na komentarze, aktywizowanie odbiorców, reagowanie na sytuacje kryzysowe),
  • Umiejętność dostosowania stylu komunikacji do określonej grupy docelowej 🎯,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (na poziomie, który pozwoli zarządzać profilami w języku angielskim),
  • Znajomość narzędzi AI wspomagających efektywność pracy (np. przygotowanie treści, sprawdzanie treści) i otwartość na dalszy rozwój w tym obszarze,
  • Znajomość narzędzi automatyzujących pracę związaną z zarządzaniem SoMe (np. automatyzacje publikacji, automatyzacje linków) i otwartość na dalszy rozwój w tym obszarze,
  • Znajomość innych narzędzi wspomagających prowadzenie mediów społecznościowych, np. Brand24, NapoleonCat lub inne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie i terminowość,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Silne nastawienie na osiąganie wyników, bazowanie na faktach, współpracę zespołową i samorozwój,
  • Naturalna ciekawość i chęć nieustannego szukania inspiracji na Instagram, TikTok, YouTube oraz innych platformach SoMe,
  • Doświadczenie w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Monday, Asana, Jira, ClickUp lub innym,
  • Chęć holistycznego poszerzania wiedzy marketingowej,
  • Własny sprzęt do pracy,
  • Doświadczenie w pracy z dłuższym procesem zakupowym lub z klientem B2B, np. sprzedaż usług (mile widziane),
  • Doświadczenie agencyjne (mile widziane),
  • Doświadczenie freelancerskie/własna działalność (mile widziane),
  • Doświadczenie w pracy w małej firmie (mile widziane),
  • Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla dużej firmy (mile widziane),
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili społecznościowych na mniej popularnych platformach, np. Threads, X, Reddit, Discord lub inne (mile widziane),
  • Doświadczenie w łamaniu “czwartek ściany” z odbiorcami w komunikacji na mediach społecznościowych (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz (będzie super, jeśli do aplikacji dołączysz link do swojego portfolio, np. linki do profili social media lub próbki treści) 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (usystematyzowana rozmowa, ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (Google Meet). Poznajesz szefa marketingu, Krzyśka oraz Anię, która w wall printers⁺ prowadzi dział content. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać. Sprawdzacie, czy nadajecie na tym samych falach 🤝
  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania, za które zapłacimy Ci niezależnie od wyniku rekrutacji 📝
  7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy krótkie spotkanie podsumowujące z Rafałem i Mateuszem (właścicielami wall printers⁺) 🤘
  9. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy 💬
  10. Formalizujemy współpracę 📄
  11. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.


Rekomendowane oferty

PPC Specialist (SoMe)

Nowa
6 000 - 7 000 PLN/mies.
Agencja Wrocławska
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
LinkedIn Ads
tiktok ads
Nowa