Wavemaker Sp. z o.o.
Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.
Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na prowadzeniu ze wsparciem Managera lub Econometric Project Leada złożonych projektów ekonometrycznych/dashboardowych/data science realizowanych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling). Możliwość koordynowania pracy 1-3 os. w zespole. Wsparcie merytoryczne zespołu oraz rozwój produktów pod kątem automatyzacji.
Oczekujemy:
Zapewniamy:
Sprawdź podobne oferty pracy