Junior Digital Communication Planner
Marketing

Junior Digital Communication Planner

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wavemaker Sp. z o.o.

Wavemaker Sp. z o.o.

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

digital marketing

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

media

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook.


👉 W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Junior Digital Communication Planner


Zakres Twojej odpowiedzialności:

  • planowanie i implementacja kampanii digital
  • monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań
  • przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
  • udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
  • udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych


Oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej
  • znajomości rynku mediów digital
  • znajomości narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii
  • dobrej znajomości jęz. angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela


Zapewniamy:

  • ambitną pracę przy projektach mediowych dla największych reklamodawców w Polsce
  • jasno określoną ścieżkę kariery oraz rozwój w dynamicznym środowisku komunikacji marketingowej
  • model pracy hybrydowej (nasze nowe biuro znajduje się w Centrum Praskim Koneser)
  • opiekę medyczną (Medicover)
  • kartę sportową lub kafeterię Medicover Benefits
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego.