Czego od Ciebie oczekujemy:
· co najmniej 2 lata doświadczenia w agencji PR lub dziale PR/marketingu w firmie;
· wykształcenia wyższego z zakresu dziennikarstwa, filologii polskiej lub pokrewnego kierunku;
· umiejętności tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
· bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
· znajomości nowoczesnych narzędzi komunikacji;
· umiejętności pracy w zespole i dobrej komunikacji interpersonalnej;
· kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów;
· wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnych;
· nastawienia na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
· mile widziane doświadczenie w PR korporacyjnym i branży technologicznej;
· mile widziana znajomość programów graficznych.
Jakie będziesz mieć obowiązki:
· współpraca z przełożonym przy bieżącej obsłudze klientów i realizacji różnorodnych projektów;
· tworzenie zestawień i raportów dla klientów agencji;
· tworzenie tekstów i materiałów prasowych;
· bieżące kontakty z mediami;
· tworzenie prezentacji;
· monitoring mediów;
· współpraca z liderami opinii (eksperci, władze lokalne, itp.);
· współpraca z NGO i PAGs;
· organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
· udział w procesach pozyskania nowych klientów.
Co oferujemy:
· możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych międzynarodowych firm doradztwa komunikacyjnego na świecie;
· pracę z największymi międzynarodowymi markami;
· pracę w zgranym zespole, z doświadczonymi konsultantami;
· miłą i przyjazną atmosferę pracy;
· możliwość pracy zdalnej, stacjonarnej lub hybrydowej (dwa przyjazne biura - jedno na Mokotowie, drugie w ścisłym centrum Warszawy);
· szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy;
· nieformalny styl pracy;
· stabilność zatrudnienia (umowa o pracę);
· opiekę medyczną (Enelmed), kartę Multisport i i lekcje języka angielskiego.
Sprawdź podobne oferty pracy