Weber-Stephen Products Sp. z o. o.
Powstaliśmy z przekonania, że nie ma nic lepszego niż wspólne grillowanie w gronie najbliższych. Naszą misją jest dostarczanie najnowocześniejszych produktów grillowych i tym samym potęgowanie wrażeń i doświadczeń z grillowania. Jesteśmy pierwszą tego typu inwestycją Weber w Europie. W prawie 75 tyś m2 znajduje się hala produkcyjna w której produkujemy grille gazowe serii Q i grille węglowe, oraz centrum dystrybucyjne w którym znajduje się pełny asortyment produktów Webera, które dystrybuujemy w całym regionie EMEA.
Zakres obowiązków
Planowanie, organizacja i koordynowanie operacji transportowych (transporty morskie, drogowe i lotnicze; wychodzące i przychodzące)
Tworzenie zamówień transportowych i rezerwacji w systemie TMS
Zapewnienie prawidłowej realizacji harmonogramów załadunkowych
Współpraca z przewoźnikami i ich kierowcami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia obsługi transportowej
Ścisła współpraca z firmami transportowymi i analiza ich efektywności
Ciągłe doskonalenie procesów transportowych
Wymagania
Wykształcenie wyższe
3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w transporcie/ logistyce
Znajomość zagadnień dotyczących organizacji procesów transportowych oraz doświadczenie w pracy z dokumentami transportowymi
Znajomość najlepszych praktyk w zakresie logistyki
Umiejętność planowania i organizacji pracy
Doświadczenie w pracy z systemami TMS
Bardzo dobra znajomość MS Excel
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Wysokorozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
Oferujemy:
System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać.
Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny
Ubezpieczenie na życie
Program Emerytalny
Dofinansowanie do posiłków w kantynie
Program rekomendacji pracowników
Zniżki na firmowe produkty
Welcome pack
Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek
Działania Well-beingowe
Brak dress code’u
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)
Praca hybrydowa (do 8 dni w miesiącu)
Rekomendowane oferty